Opis realizacji

Zachodnia część Doliny Karpia to niepozorny rejon, w którym znajdziemy mnóstwo pięknej przyrody (m.in. NATURA 2000, rezerwat „Przeciszów”), zabytki, które kryją bogactwo fascynujących historii, a także szeroką ofertę lokalnej bazy noclegowej. I to z powodu tego ostatniego elementu powstała niniejsza realizacja obejmująca projekt i wykonanie serwisu online dla Lawendowego Domku, Klienta z okolic Zatora/Oświęcimia.

Tradycyjnie postawiliśmy na witrynę wizytówkową opartą o łatwy w obsłudze i administracji szablon i CMS od WordPressa. Ponadto, dużym atutem tego rozwiązania jest lekkość i płynność działania oraz kompatybilność i dostęp do dedykowanych wtyczek, które można wykorzystać w przyszłości. Już na pierwszy rzut oka widać, że najprzyjemniejszym komponentem strony www Zator jest szata graficzna, która nie tylko wprawia odbiorcę w dobry nastrój, ale dobrze koresponduje z nazwą obiektu. Aby zachować balans kolorystyczny, dodaliśmy jasne tło, które nadaje witrynie przejrzystości i kontrastu. Natomiast lawendowe motywy wprawiają w stan miłego odprężenia, tak samo jak wiosenna fotografia na stronie głównej.

W menu znajdziemy 6 zakładek przydatnych potencjalnym gościom. Ich uwagę z pewnością zwróci prezentacja apartamentów i pokoi, które zostały opatrzone wyczerpującymi opisami oferowanego wyposażenia oraz wysokiej jakości fotografiami. Z kolei designerskie favikony podkreślają atuty Lawendowego Domku, przemawiając do wyobraźni potencjalnych lokatorów. Zdjęcia obiektu można oglądać w formie pokazu slajdów (+ ręczny Full Screen), zaglądając do modułu galerii.

Jeśli chodzi o kwestie techniczne, standardowo zastosowaliśmy technologię RWD wraz z „pływającym menu” oraz „back to the top buttonem” – bardzo ułatwiają nawigację oraz są kompatybilne z ekranami urządzeń mobilnych. Na szczególną uwagę zasługuje integracja z platformą BedBooking. Dzięki niej, turysta ma do dyspozycji kalendarz rezerwacji online, który łączy m.in. Booking.com, AirBnB i in. portale. Ponadto, strona posiada integrację z FB/Insta, co korzystnie wpływa na zasięgi, pozycjonowanie i budowę wizerunku marki. Za bezpośrednią komunikację odpowiada integracja witryny z aplikacją Livechat FB Messengerem. Jeśli chodzi o standardowe kanały komunikacji i lokalizacji, dodaliśmy dedykowany noclegom formularz kontaktowy oraz integrację z GoogleMaps plus interaktywne dane teleadresowe.

W efekcie nasz Klient otrzymał profesjonalny i w pełni funkcjonalny serwis www Zator/Oświęcim, który przyciągnie kolejnych gości.