Filmy reklamowe to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi do promocji firmy, z jakiego w ostatnich latach zaczęły korzystać największe marki. Pamiętasz świąteczną reklamę Allegro, która podbiła serca Polaków? Albo motywacyjne spoty reklamowe Nike, które internauci jak szaleni zaczęli udostępniać na swoich profilach w mediach społecznościowych?

W dobrze zrealizowanej reklamie video tkwi wielka siła marketingowa – i my pomożemy ci ją wykorzystać!

filmy reklamowe Kraków

Kto ogląda dziś filmy reklamowe?

Zaraz, zaraz… Przecież każdy z nas, widząc reklamy w telewizji, intuicyjnie przełącza kanał. Jaki jest więc sens wydawania pieniędzy na reklamę, której nikt nie obejrzy?

Widzisz, dzisiaj trzeba zupełnie inaczej podejść do tego, jak stworzyć krótki film reklamowy, który nie będzie pomijany przez oglądających, a wręcz odwrotnie – przyciągnie ich uwagę i zaangażuje do działania. Jak to zrobić? Mamy wiele sprawdzonych metod, takich jak:

1. Wykorzystanie storytellingu w video

Zamiast atakować klienta wezwaniem do zakupu, zainteresuj go, opowiadając wciągającą historię za pomocą filmu.

Jak myślisz, która metoda promocji będzie bardziej skuteczna dla firmy, która sprzedaje foteliki samochodowe?

  • Prezentacja fotelika na białym tle, z informacją o parametrach technicznych i cenie
  • Profesjonalny, krótki spot reklamowy przedstawiający historię uśmiechniętej matki, która odbiera swoje dziecko z przedszkola, sadza je w foteliku, by wspólnie ruszyć w odwiedziny babci, której od miesiąca nie widzieli z powodu pandemii?

Gwarantujemy, że drugi wariant będzie miał zdecydowanie większe szanse na to, by stać się „viralowym video”, czyli filmem, który internauci naturalnie będą udostępniać w sieci, komentować i przekazywać swoim znajomym. Taki film promocyjny wzbudza w nich prawdziwe emocje, a lokowanie produktu, czyli fotelika, jest subtelne i nienachalne. Odbiorca nie czuje, że na siłę próbujesz mu wcisnąć swój produkt, ale zacznie utożsamiać twoje foteliki z poczuciem bezpieczeństwa, uśmiechem i ciepłem rodzinnym.

2. Dostarczenie wartości za pomocą filmów edukacyjnych

Klienci lubią kupować produkty i usługi od osób i firm, które uważają za ekspertów w swojej branży. Wielokrotnie współpracowaliśmy z małymi, nieznanymi markami, którym zaproponowaliśmy stworzenie serii filmów, w których dzielą się swoją wiedzą na dany temat, przeprowadzają testy produktów czy odpowiadają na najpopularniejsze pytania.

Przykładem może być tutaj doradca finansowy z Krakowa, który przygotowuje krótkie filmy promocyjne o takich tematach, jak:

  • 5 najczęstszych pytań do doradcy finansowego
  • Jak wziąć kredyt krok po kroku?
  • Jak sprawdzić zdolność kredytową?

Każdego dnia tysiące osób poszukują odpowiedzi na te i podobne pytania w każdej branży. Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, będziesz w stanie zbudować społeczność wokół kanału na YouTube i wykreować wizerunek eksperta. Gwarantujemy, że duża część osób, oglądając twoje materiały, będzie chciała skorzystać z twoich usług lub kupić twoje produkty, ponieważ udało ci się już zdobyć ich zaufanie, przekazując darmową, wartościową wiedzę.

3. „Uczłowieczowienie” firmy przez film wizerunkowy

Wielu klientów podejmuje swoje decyzje zakupowe na podstawie tego, czy darzą daną markę sympatią, czy też nie.

Przykładowo, klienci znacznie chętniej kupią kwiaty od pani, która od lat prowadzi swoją kwiaciarnię w Krakowie, wszyscy w okolicy ją znają i która z uśmiechem zawsze wita swoich klientów niż od kwiaciarni, w której co chwilę zmieniają się pracownicy, a klienci traktowani są bez należnej im uwagi.

Film wizerunkowy pozwala pokazać potencjalnym klientów, że za twoją firmą stoi prawdziwa osoba, która wykonuje swoją pracę z pasji i której zależy na tym, by jakość oferowanych produktów i usług była jak najwyższa. Nawet krótkie wideo powitalne na stronie www, w którym przedstawiasz swoją osobę, jest w stanie znacząco zwiększyć sprzedaż i sprawić, że klienci będą się mocniej przywiązywać do twojej marki.

Spoty reklamowe – przykładowe realizacje

Zapraszamy do zapoznania się z naszym portfolio – poniżej przedstawiamy najnowsze spoty reklamowe, jakie mieliśmy okazję wykonać dla naszych klientów:

Produkcja filmów reklamowych krok po kroku

spoty reklamoweJeśli należysz do grona osób, które myślały o wykorzystaniu reklamy video do promocji firmy już jakiś czas temu, ale odkładają tę decyzję, ponieważ myślą, że produkcja filmów reklamowych to złożony i czasochłonny proces, na który teraz nie mogą sobie pozwolić, to pozwól, że wyprowadzimy cię z błędu.

Agencja Proadax doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak cenny jest czas osób odpowiedzialnych za marketing firmy czy przedsiębiorców, którzy sami odpowiadają za reklamę swojego biznesu. Właśnie dlatego przygotowaliśmy proces produkcji spotu reklamowego, w którym większość zadań organizacyjnych przejmujemy na siebie, tak by realizacja filmu wymagała z Twojej strony jak najmniejszego nakładu czasu.

Proces tworzenia spotu reklamowego:

  1. Wstępna rozmowa o potrzebach (opowiesz nam, czym zajmuje się Twoja firma, jakie usługi i produkty oferuje oraz ustalimy, jaki cel chcesz osiągnąć za pomocą filmu)
  2. Dobór najlepszego rodzaju filmu (na podstawie uzyskanych informacji zaproponujemy, jaki film będzie najbardziej skuteczny w Twoim przypadku – czy lepiej stworzyć film wizerunkowy, czy może filmy instruktażowe, poradnikowe itd.)
  3. Analiza konkurencji (prawdzimy, jakie formaty video wykorzystuje Twoja konkurencja, by opracować unikalny pomysł, który zaskoczy Twoich odbiorców)
  4. Analiza Twojego potencjalnego klienta (ustalimy profil klienta, określimy problemy z jakimi się zmaga, sprawdzimy za pomocą jakich słów kluczowych wyszukuje produktów i usług w internecie, by na tej podstawie stworzyć video, które będzie dla niego interesujące)
  5. Opracowanie koncepcji i scenariusza filmu reklamowego
  6. Realizacja ujęć video
  7. Montaż video (korekcja kolorów, stworzenie intro, podkład muzyczny i efekty dźwiękowe, zaprojektowanie animacji lub infografik)
  8. Dystrybucja treści (udostępnienie filmu na platformach, na których obecni są Twoi klienci oraz optymalizacja video pod kątem dobrej widoczności)

Film korporacyjny – ile powinien trwać?

produkcja filmów reklamowychJaki jest najbardziej optymalny czas trwania filmu korporacyjnego? Jest to uzależnione od wielu czynników, takich jak:

  • rodzaj platformy, na której umieszczony będzie film (przykładowo video na Instagrama powinno być krótsze, niż chociażby filmy na YouTube czy LinkedIN)
  • specyfika branży (w niektórych branżach technicznych odbiorcy przyzwyczajeni są do specjalistycznych filmów trwających nawet powyżej godziny, podczas gdy w branżach ogólnych, bardziej konkurencyjnych uwaga odbiorców skupia się maksymalnie przez kilka minut)
  • ilość usług do zaprezentowania w spocie,
  • cel spotu reklamowego (filmy instruktażowe i edukacyjne będą dłuższe, niż krótkie spoty prezentujące konkretny produkt czy usługę).

Tworząc filmy biznesowe najlepiej sprawdza się zasada „film powinien trwać tyle, by wyczerpać temat”. Odbiorcy lubią konkretne, rzeczowe video, bez zbędnego przedłużania czy powtarzania tych samych informacji w kółko. To, ile powinien trwać film reklamowy, wychodzi więc naturalnie przy tworzeniu scenariusza.

W naszej pracy stawiamy przede wszystkim na realizację założonej strategii, czyli produkcję video które pozwoli Twojej firmie osiągnąć zamierzony cel, a nie trzymanie się sztywnych ram czasowych. Koniec końców dla Twojego klienta nie ma znaczenia, czy film trwa 3 minuty czy 5 minut – tak długo, jak materiał jest dla niego interesujący, będzie on konsumował informacje, które próbujesz mu przekazać.

Filmy promocyjne – cennik

Cena spotu reklamowego to informacja, która ma dla Ciebie kluczowe znaczenie. Rozumiemy to i postaramy się jak najbardziej trafnie określić, ile kosztuje produkcja filmu reklamowego, jednak chcielibyśmy od razu zaznaczyć, że za każdym razem jest to sprawa indywidualna i wymaga osobnej wyceny. Przygotowaliśmy jednak orientacyjny pakiet cenowy, które obejmuje produkcję spotu według standardowych wymagań klienta.

Reklama Video Cena 1499 zł:

  • długość filmu do 3 minut
  • opracowanie scenariusza
  • realizacja ujęć (czas pracy do 2 godzin na miejscu)
  • podkład muzyczny i efekty dźwiękowe
  • profesjonalne nagranie lektorskie
  • przygotowanie intro i outro
  • tematyczne ujęcia stockowe
  • jakość FULL HD

Usługi płatne dodatkowo:

  • ujęcia z drona (+ 500 zł)
  • jakość 4K (+ 500 zł)
  • dłuższy czas pracy operatora (wyceniane indywidualnie)

Zachęcamy do kontaktu – po krótkiej rozmowie będziemy w stanie ustalić szczegółowy koszt realizacji spotu reklamowego dla Twojej firmy

tel. 796-299-146 / bok@proadax.pl

Film wizerunkowy dla firm – FAQ

Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na najczęstsze pytania, jakie otrzymujemy od klientów, którzy chcą zamówić film wizerunkowy dla swojej firmy. Mamy nadzieję, że te informacje będą dla Ciebie pomocne – jeśli masz pytanie, którego nie ma poniżej, skontaktuj się z nami bezpośrednio.

Czas realizacji uzależniony jest od współpracy z klientem – jego dostępności i komunikatywności. Od momentu ustalenia potrzeb, potrzebujemy ok. 2 dni robocze na przygotowanie scenariusza, następnie 1 dzień na realizację ujęć i 3 dni robocze na montaż filmu. Standardowo, czas realizacji filmu reklamowego wynosi więc 6 dni roboczych.

Oferujemy swoje usługi dla klientów z całej Polski oraz dla klientów zagranicznych. Projekty z dojazdem nie stanowią dla nas problemu, jednak należy liczyć się z koniecznością doliczenia kosztów dojazdu do ceny usługi.

Podkład muzyczny do spotu reklamowego musi pochodzić z legalnego źródła. Korzystamy z płatnego banku muzyki i wykupujemy licencję na wykorzystanie utworu w filmie – możesz więc wybrać utwór z naszej bazy lub podesłać swój, jednak musisz mieć zgodę na jego legalne wykorzystanie.

Satysfakcja klienta jest dla nas priorytetem. Jeśli po wysłaniu pierwszej wersji będziesz mieć jakieś uwagi, bezpłatnie wprowadzimy odpowiedni poprawki, tak by ostateczny efekt spełniał Twoje oczekiwania.

Większość spotów reklamowych realizujemy z wykorzystaniem wizerunku właściciela firmy lub pracowników. Jeśli jednak potrzebujesz filmu, do którego trzeba zaangażować zewnętrznych aktorów lub statystów, możemy zająć się procesem znalezienia odpowiednich osób.

Klient ma do wyboru produkcję filmu w rozdzielczości Full HD (1920×1080 px) lub 4K (3840×2160 px). Realizacja ujęć w wyższej jakości wiąże się z dopłatą według aktualnego cennika.

Spoty reklamowe przekazujemy w formie elektronicznej w postaci pliku .mp4 za pośrednictwem dysku w chmurze. Klient ma obowiązek pobrać plik na dysk swojego komputera, po wykonaniu zlecenia zastrzegamy sobie prawo do usunięcia filmu z naszego dysku.

Korzystamy z wysokiej klasy aparatów bezlusterkowych Sony A7III wyposażonych w jasne obiektywy z przysłoną f2.8, które dają wysoką jakość obrazu i filmowy look. Do stabilizacji ujęć wykorzystujemy gimbale Ronin-S. Ujęcia powietrzne realizujemy za pomocą dronów Mavic Air.

Tak, zapewniamy wsparcie w dystrybucji filmów reklamowych na takich portalach, jak YouTube, Facebook czy Instagram wraz z optymalizacją filmów pod kątem dobrej widoczności.

Zamów filmik reklamowy już dziś!

Każdego dnia na sam YouTube trafia ponad 84 000 godzin nowych filmów – wśród nich mogą być filmy Twojej konkurencji. Nie zwlekaj z wykorzystaniem wideo marketingu do promocji swojej firmy.

Skontaktuj się z nami już teraz
796-299-146 / bok@proadax.pl

film wizerunkowy