Filmy reklamowe to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi do promocji firmy, z jakiego w ostatnich latach zaczęły korzystać największe marki. Pamiętasz świąteczną reklamę Allegro, która podbiła serca Polaków? Albo motywacyjne spoty reklamowe Nike, które internauci jak szaleni zaczęli udostępniać na swoich profilach w mediach społecznościowych?

W dobrze zrealizowanej reklamie video tkwi wielka siła marketingowa – i my pomożemy ci ją wykorzystać!

Kto ogląda dziś filmy reklamowe?

Zaraz, zaraz… Przecież każdy z nas, widząc reklamy w telewizji, intuicyjnie przełącza kanał. Jaki jest więc sens wydawania pieniędzy na reklamę, której nikt nie obejrzy?

Widzisz, dzisiaj trzeba zupełnie inaczej podejść do tego, jak stworzyć krótki film reklamowy, który nie będzie pomijany przez oglądających, a wręcz odwrotnie – przyciągnie ich uwagę i zaangażuje do działania. Jak to zrobić? Mamy wiele sprawdzonych metod, takich jak:

1. Wykorzystanie storytellingu w video

Zamiast atakować klienta wezwaniem do zakupu, zainteresuj go, opowiadając wciągającą historię za pomocą filmu.

Jak myślisz, która metoda promocji będzie bardziej skuteczna dla firmy, która sprzedaje foteliki samochodowe?

  • Prezentacja fotelika na białym tle, z informacją o parametrach technicznych i cenie
  • Profesjonalny, krótki spot reklamowy przedstawiający historię uśmiechniętej matki, która odbiera swoje dziecko z przedszkola, sadza je w foteliku, by wspólnie ruszyć w odwiedziny babci, której od miesiąca nie widzieli z powodu pandemii?

Gwarantujemy, że drugi wariant będzie miał zdecydowanie większe szanse na to, by stać się „viralowym video”, czyli filmem, który internauci naturalnie będą udostępniać w sieci, komentować i przekazywać swoim znajomym. Taki film promocyjny wzbudza w nich prawdziwe emocje, a lokowanie produktu, czyli fotelika, jest subtelne i nienachalne. Odbiorca nie czuje, że na siłę próbujesz mu wcisnąć swój produkt, ale zacznie utożsamiać twoje foteliki z poczuciem bezpieczeństwa, uśmiechem i ciepłem rodzinnym.

2. Dostarczenie wartości za pomocą filmów edukacyjnych

Klienci lubią kupować produkty i usługi od osób i firm, które uważają za ekspertów w swojej branży. Wielokrotnie współpracowaliśmy z małymi, nieznanymi markami, którym zaproponowaliśmy stworzenie serii filmów, w których dzielą się swoją wiedzą na dany temat, przeprowadzają testy produktów czy odpowiadają na najpopularniejsze pytania.

Przykładem może być tutaj doradca finansowy z Krakowa, który przygotowuje krótkie filmy promocyjne o takich tematach, jak:

  • 5 najczęstszych pytań do doradcy finansowego
  • Jak wziąć kredyt krok po kroku?
  • Jak sprawdzić zdolność kredytową?

Każdego dnia tysiące osób poszukują odpowiedzi na te i podobne pytania w każdej branży. Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, będziesz w stanie zbudować społeczność wokół kanału na YouTube i wykreować wizerunek eksperta. Gwarantujemy, że duża część osób, oglądając twoje materiały, będzie chciała skorzystać z twoich usług lub kupić twoje produkty, ponieważ udało ci się już zdobyć ich zaufanie, przekazując darmową, wartościową wiedzę.

3. „Uczłowieczowienie” firmy przez film wizerunkowy

Wielu klientów podejmuje swoje decyzje zakupowe na podstawie tego, czy darzą daną markę sympatią, czy też nie.

Przykładowo, klienci znacznie chętniej kupią kwiaty od pani, która od lat prowadzi swoją kwiaciarnię w Krakowie, wszyscy w okolicy ją znają i która z uśmiechem zawsze wita swoich klientów niż od kwiaciarni, w której co chwilę zmieniają się pracownicy, a klienci traktowani są bez należnej im uwagi.

Film wizerunkowy pozwala pokazać potencjalnym klientów, że za twoją firmą stoi prawdziwa osoba, która wykonuje swoją pracę z pasji i której zależy na tym, by jakość oferowanych produktów i usług była jak najwyższa. Nawet krótkie wideo powitalne na stronie www, w którym przedstawiasz swoją osobę, jest w stanie znacząco zwiększyć sprzedaż i sprawić, że klienci będą się mocniej przywiązywać do twojej marki.

Pomożemy Ci w zrealizowaniu Twojego Video już od 400 zł netto!

Wybrane realizacje

napisz do nas

Jesteś już zdecydowany na współpracę z nami?

ZAMÓW VIDEO