EL-Centrum

Usługi szkoleniowe świadczone lokalnie wymagają przemyślanej strategii marketingowej, ponieważ w małych społecznościach więzi sąsiedzkie są bardzo bliskie, a wieść o dobrej/złej jakości usługi i podejściu do klienta rozchodzi się błyskawicznie.

Z tego też założenia wyszliśmy, tworząc projekt landing page’a dla zatorskiego Ośrodka Szkolenia Kierowców EL Centrum. A to oznacza to, że dobrej jakości usługi muszą mieć naprawdę ciekawą i świeżą witrynę www, która przyciągnie kolejnych uczniów. Co z tego wyszło?

Na pierwszy rzut oka, całkiem przyjemny landing page Zator, w którym wszystko jest na swoim miejscu, a poznawanie kolejnych sekcji sprawia frajdę. W czym tkwi sekret? Otóż najpierw przypomnieliśmy sobie, jak to było lata temu, kiedy sami zdawaliśmy na prawo jazdy, jakie były wtedy strony (a w zasadzie ich brak) oraz co zrobić, aby już wygląd samego serwisu www zachęcał nowe osoby do zapisania się na kurs. Zaproponowaliśmy zatem rozwiązanie, które łączy w sobie ciekawą i przejrzystą grafikę z rozbudowaną ścieżką zainteresowania, czyli o czym chciałby przeczytać, i co chciałby zobaczyć potencjalny kursant, zanim przystąpi do szkolenia.

Efektem jest wyjątkowo przyjazny landing page Zator, który zachęca unikalną szatą graficzną, połączeniem błękitu i bieli, oraz wyraźnym podzieleniem witryny na sekcje tematyczne. Mianowicie od przedstawienia oferty kursów, przez krótki opis ośrodka, po rozwijany moduł FAQ i stopkę z formularzem służącym do zapisów lub zadawania pytań online. Uzupełnieniem sfery wizualnej są dedykowane grafiki oraz subtelne animacje.

Mając na uwadze jakość UI/UX, serwis oparliśmy o uniwersalną i łatwą w administracji platformę WordPress, a co więcej, zastosowaliśmy standard RWD, który odpowiada za perfekcyjne wyświetlanie contentu na ekranach urządzeń mobilnych. Nawigację ułatwiliśmy przez wdrożenie „pływającego menu” i „back to the top buttona”.

Opracowany landing page Zator posiada też moduł bloga (poradnika), który pozwala laikom zaczerpnąć wartościowej i aktualnej wiedzy na temat przepisów i kroków do zdobycia prawa jazdy. Ponadto, blog przekłada się na poprawę parametrów SEO i lepszy wizerunek marki. Witrynę wzbogaciliśmy o integrację z social media (Facebook), dzięki czemu nasz klient będzie mógł rozwijać społeczność przyszłych i obecnych adeptów, jak również absolwentów. Poza tym, to doskonałe narzędzie do poprawy pozycji w wyszukiwarce. Z kolei dodanie integracji z GoogleMaps pozwoli każdemu użytkownikowi sprawdzić lokalizację ośrodka oraz skorzystać z przydatnych funkcjonalności jak np. wyznaczenie trasy dojazdu czy zapoznanie się z opiniami. Natomiast dane teleadresoweinteraktywne – co spodoba się użytkownikom urządzeń z Androidem.

Realizacja dla OSK EL Centrum została wykonana, dlatego naszemu zleceniodawcy życzymy wielu kursantów, zaś samym kursantom szerokiej drogi i powodzenia na egzaminie – trzymamy kciuki.

Referencje

Strona internetowa przygotowana na wysokim poziomie, wszystko w punkt 👍 Polecam

Dominika Pietraszewska

Bezpłatna wycena.

[contact-form-7 id="195" title="Wycena"]

930

Ukończonych projektów

550

Zadowolonych klientów

11

lat doświadczenia
Bądźmy w kontakcie

Zapisz się do naszego newslettera

Dołącz do naszej społeczności i zostaw nam swojego maila. Co jakiś czas otrzymasz od nas wskazówki, ciekawostki i newsy ze świata www oraz marketingu!

Potrzebujesz więcej informacji? Zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Zapoznałem się z Polityką prywatności serwisu proadax.pl i klikając „wyślij” wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Proadax sp. z o.o) jedynie do kontaktu ze mną.