Blog

30 11, 2022

Jak zatrzymać klienta na swojej stronie www? (cz. 3)

2022-12-01T09:09:53+01:0030 listopada 2022|Blog, Tworzenie stron www|

W ostatniej części miniporadnika skupimy się m.in. nie tylko na tym, jak utrzymać klienta dłużej na stronie www, ale także jak zachęcić go do kontaktu z nami. Livechat W poprzedniej części omawialiśmy tak zwane CTA (eng Call to Action), których zadaniem jest zachęcenie użytkownika, np. do wysłania wiadomości kontaktowej przez [...]

20 11, 2022

Strona mobile friendly – czyli jaka?

2022-11-21T09:23:09+01:0020 listopada 2022|Blog, Tworzenie stron www|

Z roku na rok rośnie liczba internautów, którzy sieć przeglądają na urządzeniach mobilnych. Aby Twoja witryna nie pozostawała w tyle, musisz sprawić, że będzie przyjazna użytkownikom smartfonów i tabletów. Sprawdź, co to znaczy, że strona internetowa jest mobile friendly, i dowiedz się, jak projektować serwisy z uwzględnieniem potrzeb użytkowników mobilnych. [...]

10 11, 2022

Sklep online – korzyści dla Twojego biznesu!

2022-11-14T13:54:01+01:0010 listopada 2022|Blog, Tworzenie sklepów online|

Nie da się ukryć, że Polacy, podobnie jak Amerykanie, pokochali zakupy przez Internet. I trudno się temu dziwić skoro dziś zdecydowana większość młodego pokolenia nie wyobraża sobie, żeby coś nie było dostępne online na jeden klik myszką czy wyciągnięcie kciuka na smartfonie. To sprawia, że rodzima branża e-commerce zaczęła rosnąć, [...]

10 10, 2022

Dystrybucja treści – co, gdzie, jak i do kogo?

2022-10-11T09:07:17+02:0010 października 2022|Blog, Copywriting|

Sławne od lat królowanie contentu nieco się zdezaktualizowało, ponieważ dziś na znaczeniu zyskuje także forma i kanały jego przekazania oraz najważniejsze, grupa docelowa. A takie metody jak wykorzystywanie contentu do budowy pozycji SEO jest już przestarzałe i coraz skuteczniej wypierane przez nową filozofię podejścia do content marketingu, nazywanego Mulitchannel Marketingiem. [...]

30 09, 2022

5 przydatnych narzędzi do marketingu internetowego

2022-10-03T11:57:16+02:0030 września 2022|Blog, E-marketing i reklama, Social media|

Marketing cyfrowy to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych, a zarazem niezwykle pracochłonnych metod promocji biznesu. Jeśli chcesz, by Twoja firma zaistniała w sieci, zdobywając popularność i nowych klientów, zwykle musisz korzystać z wielu narzędzi i działań, dopasowując je do swojej indywidualnej strategii. Sprawną realizację poszczególnych etapów kampanii oraz analizę jej [...]

20 09, 2022

Nieprzyjazny interfejs, czyli co drażni użytkowników?

2022-10-03T11:55:39+02:0020 września 2022|Blog, Tworzenie stron www|

Aktualność tematu jest tak stara jak Internet, a nawet jak pierwsze urządzenia elektroniczne czy nawet mechaniczne. Zadaniem przyjaznego interfejsu jest służenie człowiekowi (użytkownikowi), aby mógł w łatwy i szybki sposób znaleźć to, czego w danej chwili potrzebuje. Jednak mimo wysiłku tysięcy specjalistów z pogranicza UI/UX, wciąż sporo interfejsów pozostawia wiele [...]

10 09, 2022

Czy Twoja strona internetowa jest bezpieczna? Sprawdzamy!

2022-09-14T12:16:37+02:0010 września 2022|Bezpieczeństwo, Blog, Tworzenie sklepów online, Tworzenie stron www|

Okres pandemii to nie tylko chaos oraz obawa o zdrowie swoje i innych, ale także wzrost liczby zagrożeń w przestrzeni wirtualnej. To ważne, ponieważ w latach 2020-2021 cyfryzacja biznesu oraz życia codziennego mocno przyspieszyła. Stąd też wielu ekspertów zalecało (i nadal zaleca), aby firmy, szczególnie z branży e-commerce, zainteresowały się [...]

30 08, 2022

Backup – nigdy o nim nie zapominaj

2022-09-14T12:16:15+02:0030 sierpnia 2022|Bezpieczeństwo, Blog, Tworzenie sklepów online, Tworzenie stron www|

W razie awarii lub innego nieprzewidzianego zdarzenia profesjonalny backup jest na wagę złota. Potwierdzają to na przykład właściciele dużych biznesów e-commerce, którzy nie mogą sobie pozwolić nawet na najmniejszy błąd, ponieważ taka niefrasobliwość to straty idące w dziesiątki tysięcy złotych dziennie. Co istotne, także i mniejsze firmy nie powinny zapominać [...]

10 08, 2022

Copywriting – dlaczego nie prowadzisz bloga firmowego?

2022-09-14T12:15:40+02:0010 sierpnia 2022|Blog, Copywriting|

Obecnie każda strona internetowa posiada tajemniczy moduł blogowy, który czai się w górnym lub bocznym pasku menu. Dotyczy to zarówno e-sklepów na platformie WooCommerce, jak i klasycznych witryn wizytówkowych przygotowywanych w oparciu o Wordpress. Niestety, większość właścicieli tych serwisów nie decyduje się na prowadzenie firmowego bloga, tłumacząc się brakiem czasu [...]

30 07, 2022

Wszystko, co musisz wiedzieć o Facebook Ads

2022-09-14T12:17:07+02:0030 lipca 2022|E-marketing i reklama, Social media|

Promocja biznesu w sieci to dziś obowiązek nawet dla tych firm, które swoje usługi świadczą wyłącznie w modelu offline. Skuteczna kampania reklamowa w internecie pozwala przyciągnąć potencjalnych klientów, zbudować rozpoznawalność marki i efektywnie kreować jej wizerunek. Zastanawiasz się, na które działania reklamowe warto postawić w szczególności? Jedną z najchętniej wybieranych [...]

20 07, 2022

Marketing wirusowy – jak wykorzystać jego potencjał?

2022-07-20T15:14:22+02:0020 lipca 2022|Blog, E-marketing i reklama, Social media|

Jeśli prowadzisz biznes online i od tygodni zastanawiasz się, jak niskim kosztem osiągnąć duże zasięgi, a przy tym skutecznie zwiększyć świadomość marki, to mamy dla Ciebie rozwiązanie – marketing wirusowy. Wystarczą dobre chęci, odrobina kreatywności i niestandardowego przedstawienia produktu lub usługi, aby znaleźć się na ustach (czy raczej smartfonach) grupy [...]

10 06, 2022

„Brawo Ty” – czyli o tworzeniu haseł reklamowych słów kilka

2022-06-08T14:22:57+02:0010 czerwca 2022|Blog, Copywriting|

Letnia pora sprzyja startom kolejnych kampanii reklamowych, których tematem są oczywiście wakacje, podróże oraz wszystkie te przyjemne rzeczy z nimi związane. Dlatego codziennie jesteśmy bombardowani sloganami dotyczącymi popularnych przekąsek, napojów chłodzących, jak również sprzętu ogrodniczego czy narzędzi remontowo-budowlanych. To wręcz idealny czas, aby podziwiać kreatywność agencji reklamowych i copywriterów, którzy [...]

30 05, 2022

Mały poradnik, jak przygotować zdjęcia do kampanii produktowej

2022-05-30T13:41:59+02:0030 maja 2022|E-marketing i reklama|

Kampanie produktowe PLA to jedno z narzędzi sieci reklamowej, pozwalające internetowym sprzedawcom w atrakcyjny i skuteczny sposób promować swoje oferty wśród użytkowników najpopularniejszej wyszukiwarki. Jeśli właśnie teraz chcesz postawić na kampanię w systemie Google Ads, reklama produktowa może okazać się trafnym wyborem. Jednym z jej podstawowych elementów są odpowiednio przygotowane [...]

10 05, 2022

Z czym wiąże się zainfekowanie strony wirusem – co to dla nas oznacza?

2022-05-10T14:59:17+02:0010 maja 2022|Bezpieczeństwo, Blog|

„Panie Adamie, a z czym wiąże się zainfekowanie strony wirusem – co to dla nas oznacza?” Takie pytania otrzymujemy bardzo często, bowiem wciąż wielu przedsiębiorców i właścicieli serwisów internetowych nie jest świadomych zagrożeń, jakie czyhają na nich w czeluściach Internetu. A tych, wbrew pozorom, jest nadzwyczaj dużo. Znamienny był (jest?) [...]

20 04, 2022

Jak wybrać hosting dla strony www swojej firmy?

2022-05-04T13:56:26+02:0020 kwietnia 2022|Blog, Tworzenie stron www|

Decydując się na uruchomienie dla swojej firmy strony internetowej, prędzej czy później trafisz na pojęcia takie jak domena, hosting czy certyfikat SSL. Te usługi potrzebne są, aby strona www, której wykonanie zlecisz, była dostępna w sieci dla Twoich obecnych i potencjalnych klientów. Na rynku jest bardzo wiele firm, które oferują [...]

10 04, 2022

Copywriting – po co komu artykuł sponsorowany?

2022-04-11T08:29:41+02:0010 kwietnia 2022|Blog, Copywriting|

Jeśli nie dysponujesz milionowym budżetem na marketing i reklamę, a interesuje Cię ściśle spersonalizowana (czytaj dostosowana do Twojej grupy targetowej) treść reklamowa, która niskim kosztem dotrze do kogo trzeba, to czytasz właściwy wpis. Idealną odpowiedzią na potrzeby Twoje oraz Twoich obecnych i potencjalnych klientów będzie właśnie tekst sponsorowany. O co [...]

20 03, 2022

Jak zatrzymać klienta na swojej stronie www? (cz. 2)

2022-05-30T13:43:13+02:0020 marca 2022|Blog, Tworzenie sklepów online, Tworzenie stron www|

W poprzedniej części skupiliśmy się na czasie ładowania strony internetowej oraz jakości kodu źródłowego, które w bardzo dużym stopniu wpływają na tak zwane UX (eng. User Experience). Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić m.in. kilka usprawnień UI (eng. User Interface), które pozytywnie wpływają na odbiór strony przez użytkowników, zwiększają liczbę wyświetleń, a przede [...]

Go to Top