Blog

10 02, 2023

Zlecasz tekst? Sprawdź, czym jest copywriting brief

2023-02-10T16:02:39+01:0010 lutego 2023|Blog, Copywriting|

Tym razem poznamy jeden z najważniejszych elementów pracy copywritera – copywriting brief – który stanowi swego rodzaju mapę zlecenia. Dobrze sporządzony brief to połowa sukcesu, więc przeczytaj uważnie o co w tym wszystkim chodzi, aby każde zamówienie przyniosło jak najwięcej korzyści Twojej firmie czy marce. Czy jest brief? Podstawą owocnej [...]

20 01, 2023

Panda, Koliber, Pingwin… czyli wszystko, co musisz wiedzieć o algorytmach Google!

2023-01-20T10:22:15+01:0020 stycznia 2023|Blog, Pozycjonowanie|

Jeśli chcesz zawalczyć o jak najlepszą pozycję Twojej strony internetowej w Google, musisz znać zasady gry, której stawką jest wysoki ranking w wyszukiwarce. Poznanie kluczowych reguł ułatwia proces optymalizacji witryny, zwiększając prawdopodobieństwo zbudowania widoczności w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, czym są Panda, Koliber, Pingwin, RankBrain oraz BERT i sprawdź, jak [...]

10 01, 2023

Tłumaczenie stron na inne języki – czy warto?

2023-01-10T13:31:10+01:0010 stycznia 2023|Blog, Tworzenie stron www|

Masowy dostęp do Internetu pozwolił urzeczywistnić ideę globalnej wioski bardziej niż kiedykolwiek. Jednak jest jedna bariera, która mimo boomu technologicznego wciąż nie została w pełni przezwyciężona – chodzi o barierę językową. Automatyczne translatory nie załatwiają sprawy ze względu na liczne niedoskonałości. Co więcej, statystyki W3Techs wskazują, że (wg stanu z [...]

30 12, 2022

Scroll top bez skrolowania – jeden guzik wyręczy klienta i poprawi UX Twojego sklepu internetowego

2022-12-28T10:31:58+01:0030 grudnia 2022|Blog, Tworzenie sklepów online|

Nowoczesne sklepy internetowe to prawdziwe majstersztyki technologiczne, które nie tylko posiadają zaawansowaną układankę kodu, ale również spełniają wyśrubowane wymagania pod względem User Experience. W efekcie kolejni web developerzy, UX designerzy oraz zarządzający platformami e-commerce np. typu WordPress (WooCommerce) prześcigają się we wdrażaniu coraz to nowych ułatwień. Dlaczego? Odpowiedź jest banalnie [...]

10 12, 2022

Content marketing i copywriting dwa bratanki – aktualne trendy

2023-02-22T11:39:54+01:0010 grudnia 2022|Blog, Copywriting|

Panowanie contentu na dobre zaczęło się ponad dwie dekady temu i zdecydowanie nie zamierza abdykować. I to mimo, że sztuczna inteligencja zdobywa kolejne terytoria niemal wszystkich dziedzin marketingu, to stary, dobry content king ma się dobrze – ba, nawet przeżywa swój renesans. Wszystko się zgadza, ale czy wiesz, jak możesz [...]

30 11, 2022

Jak zatrzymać klienta na swojej stronie www? (cz. 3)

2022-12-01T09:09:53+01:0030 listopada 2022|Blog, Tworzenie stron www|

W ostatniej części miniporadnika skupimy się m.in. nie tylko na tym, jak utrzymać klienta dłużej na stronie www, ale także jak zachęcić go do kontaktu z nami. Livechat W poprzedniej części omawialiśmy tak zwane CTA (eng Call to Action), których zadaniem jest zachęcenie użytkownika, np. do wysłania wiadomości kontaktowej przez [...]

20 11, 2022

Strona mobile friendly – czyli jaka?

2022-11-21T09:23:09+01:0020 listopada 2022|Blog, Tworzenie stron www|

Z roku na rok rośnie liczba internautów, którzy sieć przeglądają na urządzeniach mobilnych. Aby Twoja witryna nie pozostawała w tyle, musisz sprawić, że będzie przyjazna użytkownikom smartfonów i tabletów. Sprawdź, co to znaczy, że strona internetowa jest mobile friendly, i dowiedz się, jak projektować serwisy z uwzględnieniem potrzeb użytkowników mobilnych. [...]

10 11, 2022

Sklep online – korzyści dla Twojego biznesu!

2022-11-14T13:54:01+01:0010 listopada 2022|Blog, Tworzenie sklepów online|

Nie da się ukryć, że Polacy, podobnie jak Amerykanie, pokochali zakupy przez Internet. I trudno się temu dziwić skoro dziś zdecydowana większość młodego pokolenia nie wyobraża sobie, żeby coś nie było dostępne online na jeden klik myszką czy wyciągnięcie kciuka na smartfonie. To sprawia, że rodzima branża e-commerce zaczęła rosnąć, [...]

10 10, 2022

Dystrybucja treści – co, gdzie, jak i do kogo?

2022-10-11T09:07:17+02:0010 października 2022|Blog, Copywriting|

Sławne od lat królowanie contentu nieco się zdezaktualizowało, ponieważ dziś na znaczeniu zyskuje także forma i kanały jego przekazania oraz najważniejsze, grupa docelowa. A takie metody jak wykorzystywanie contentu do budowy pozycji SEO jest już przestarzałe i coraz skuteczniej wypierane przez nową filozofię podejścia do content marketingu, nazywanego Mulitchannel Marketingiem. [...]

30 09, 2022

5 przydatnych narzędzi do marketingu internetowego

2022-10-03T11:57:16+02:0030 września 2022|Blog, E-marketing i reklama, Social media|

Marketing cyfrowy to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych, a zarazem niezwykle pracochłonnych metod promocji biznesu. Jeśli chcesz, by Twoja firma zaistniała w sieci, zdobywając popularność i nowych klientów, zwykle musisz korzystać z wielu narzędzi i działań, dopasowując je do swojej indywidualnej strategii. Sprawną realizację poszczególnych etapów kampanii oraz analizę jej [...]

20 09, 2022

Nieprzyjazny interfejs, czyli co drażni użytkowników?

2022-10-03T11:55:39+02:0020 września 2022|Blog, Tworzenie stron www|

Aktualność tematu jest tak stara jak Internet, a nawet jak pierwsze urządzenia elektroniczne czy nawet mechaniczne. Zadaniem przyjaznego interfejsu jest służenie człowiekowi (użytkownikowi), aby mógł w łatwy i szybki sposób znaleźć to, czego w danej chwili potrzebuje. Jednak mimo wysiłku tysięcy specjalistów z pogranicza UI/UX, wciąż sporo interfejsów pozostawia wiele [...]

10 09, 2022

Czy Twoja strona internetowa jest bezpieczna? Sprawdzamy!

2022-09-14T12:16:37+02:0010 września 2022|Bezpieczeństwo, Blog, Tworzenie sklepów online, Tworzenie stron www|

Okres pandemii to nie tylko chaos oraz obawa o zdrowie swoje i innych, ale także wzrost liczby zagrożeń w przestrzeni wirtualnej. To ważne, ponieważ w latach 2020-2021 cyfryzacja biznesu oraz życia codziennego mocno przyspieszyła. Stąd też wielu ekspertów zalecało (i nadal zaleca), aby firmy, szczególnie z branży e-commerce, zainteresowały się [...]

30 08, 2022

Backup – nigdy o nim nie zapominaj

2022-09-14T12:16:15+02:0030 sierpnia 2022|Bezpieczeństwo, Blog, Tworzenie sklepów online, Tworzenie stron www|

W razie awarii lub innego nieprzewidzianego zdarzenia profesjonalny backup jest na wagę złota. Potwierdzają to na przykład właściciele dużych biznesów e-commerce, którzy nie mogą sobie pozwolić nawet na najmniejszy błąd, ponieważ taka niefrasobliwość to straty idące w dziesiątki tysięcy złotych dziennie. Co istotne, także i mniejsze firmy nie powinny zapominać [...]

10 08, 2022

Copywriting – dlaczego nie prowadzisz bloga firmowego?

2022-09-14T12:15:40+02:0010 sierpnia 2022|Blog, Copywriting|

Obecnie każda strona internetowa posiada tajemniczy moduł blogowy, który czai się w górnym lub bocznym pasku menu. Dotyczy to zarówno e-sklepów na platformie WooCommerce, jak i klasycznych witryn wizytówkowych przygotowywanych w oparciu o Wordpress. Niestety, większość właścicieli tych serwisów nie decyduje się na prowadzenie firmowego bloga, tłumacząc się brakiem czasu [...]

30 07, 2022

Wszystko, co musisz wiedzieć o Facebook Ads

2022-09-14T12:17:07+02:0030 lipca 2022|E-marketing i reklama, Social media|

Promocja biznesu w sieci to dziś obowiązek nawet dla tych firm, które swoje usługi świadczą wyłącznie w modelu offline. Skuteczna kampania reklamowa w internecie pozwala przyciągnąć potencjalnych klientów, zbudować rozpoznawalność marki i efektywnie kreować jej wizerunek. Zastanawiasz się, na które działania reklamowe warto postawić w szczególności? Jedną z najchętniej wybieranych [...]

20 07, 2022

Marketing wirusowy – jak wykorzystać jego potencjał?

2022-07-20T15:14:22+02:0020 lipca 2022|Blog, E-marketing i reklama, Social media|

Jeśli prowadzisz biznes online i od tygodni zastanawiasz się, jak niskim kosztem osiągnąć duże zasięgi, a przy tym skutecznie zwiększyć świadomość marki, to mamy dla Ciebie rozwiązanie – marketing wirusowy. Wystarczą dobre chęci, odrobina kreatywności i niestandardowego przedstawienia produktu lub usługi, aby znaleźć się na ustach (czy raczej smartfonach) grupy [...]

10 06, 2022

„Brawo Ty” – czyli o tworzeniu haseł reklamowych słów kilka

2022-06-08T14:22:57+02:0010 czerwca 2022|Blog, Copywriting|

Letnia pora sprzyja startom kolejnych kampanii reklamowych, których tematem są oczywiście wakacje, podróże oraz wszystkie te przyjemne rzeczy z nimi związane. Dlatego codziennie jesteśmy bombardowani sloganami dotyczącymi popularnych przekąsek, napojów chłodzących, jak również sprzętu ogrodniczego czy narzędzi remontowo-budowlanych. To wręcz idealny czas, aby podziwiać kreatywność agencji reklamowych i copywriterów, którzy [...]

Go to Top