Przedsięwzięcie obejmuje organizację offroadu i innych aktywności w rożnych miejscach globu oraz współpracę z markami, które potrzebują nietuzinkowych materiałów promocyjnych. Z kolei rola Proadax w tej realizacji polegała na opracowaniu serwisu www, spotu reklamowego i logo Bieruń.
Takie zlecenia to zawsze wyzwanie, a zarazem przygoda, ponieważ można podziwiać piękne krajobrazy oraz poznać ludzi, których nazwalibyśmy po prostu „open-minded”. Dlatego przy projektowaniu postawiliśmy na responsywny onepage, który świetnie wpisuje się w aktualne trendy tworzenia stron www Bieruń. Bazą serwisu są niesamowite fotografie stockowe oraz materiały wideo, które wyzwalają lawinę pozytywnych emocji. Stosując slider, czyli karuzelę przewijającą zdjęcia, uzyskaliśmy doskonały efekt, który promuje kolejne, skrolowane sekcje witryny, pokrótce objaśniając cele i zasady projektu. Dodając wideo w tle z inspirującymi ujęciami, nadaliśmy stronie dynamiki. A to z pewnością zostanie docenione przez potencjalnych uczestników wyjazdów oraz partnerów biznesowych.
Serwis został wykonany w technologii Responsive Web Design, co znacznie ułatwia jego wyświetlanie na dowolnym urządzeniu mobilnym i przekłada się na znacznie lepsze UI/UX. Kwestię kontaktu rozwiązaliśmy za pomocą funkcjonalnego formularza kontaktowego. Natomiast integracja witryny z Social Media (YouTube, FB, Insta) umożliwi zbudowanie aktywnej społeczności oraz nawiązanie relacji z sympatykami wypraw i offroadu.
Ponadto, na potrzeby projektu wykonaliśmy kilka wariantów logo, które jasno wskazuje, jaki jest cel wyjazdu, dzięki czemu będzie silnym ogniwem identyfikacji wizualnej. Z kolei opracowanie nieszablonowego spotu reklamowego Bieruń niewątpliwie przyczyni się do sukcesu marketingowego projektu.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów