W tym zleceniu znajdziemy wiele użytecznych i funkcjonalnych rozwiązań, które zapewnią wysoki komfort użytkowania zarówno po stronie potencjalnych klientów, jak i sprzedawcy.
W ramach realizacji przygotowaliśmy indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego Andrychów, a do tego odświeżyliśmy logo. Serwis opiera się na CMS WordPress, natomiast system sprzedażowy to już dobrze znany WooCommerce, dzięki czemu obsługa jest prosta, a całość funkcjonuje płynnie, m.in. za sprawą optymalizacji PageSpeed. Część funkcjonalno-wizualną dopełnia zastosowanie przyjaznego urządzeniom mobilnym standardu RWD oraz wygodne „pływające menu” i „back to the top button”. Oczywiście nie brak sliderów, animacji, podświetleń i in. zabiegów poprawiających przejrzystość i czytelność witryny Andrychów. Na stronie głównej znajdziemy też sekcje bestsellerów, nowości czy inspiracji – czyli coś, czego pragną miłośnicy oryginalnych wnętrz.
Przechodząc do mechaniki e-sklepu, należy wspomnieć o dynamicznej wyszukiwarce wykorzystującej technologię AJAX, która znajdzie każdy mebel, wyświetlając tytuł, cenę i jego miniaturkę bez zbędnego klikania. Katalog produktowy to logicznie ułożone kategorie oraz opcje sortowania. Tradycyjnie wdrożyliśmy system jednego kliknięcia, czyli możliwość obejrzenia produktu, dobrania jego parametrów i dodania do koszyka bez przechodzenia na jego podstronę. System obejmuje również edycję koszyka. To duża oszczędność czasu oraz łatwiejsza nawigacja po witrynie. Klient, oglądając interesujący go mebel może skorzystać z galerii zdjęć (fullscreen, zoom, share on social media), sięgnąć do slidera wyświetlającego podobne produkty lub wystawić opinię.
Proces transakcyjny obejmuje niezbędne formularze, opcję rejestracji konta klienta oraz zakupy bez konta. Ponadto, jest moduł kodów rabatowych, jak również integracje automatyzujące proces zamówień i płatności – odpowiednio moduł kurierski oraz szybkie i bezpieczne płatności dzięki Tpay, BLIK, przelewu online/tradycyjnego. Serwis posiada też integracje z social media (FB/Insta/YouTube/Pinterest), co wpływa korzystnie na wizerunek marki AKANT Meble oraz sprzyja budowaniu społeczności klientów. W zakładce kontakt dodaliśmy integrację z GoogleMaps oraz aktywowaliśmy wizytówkę Google Moja Firma, a do tego umieściliśmy formularz kontaktowy z zabezpieczeniem antySPAM. E-sklep Andrychów zoptymalizowaliśmy pod kątem SEO oraz skonfigurowaliśmy narzędzia analityczne Google. Ponadto, w ramach realizacji zadbaliśmy o rejestrację domeny, przestrzeń hostingową oraz certyfikat bezpieczeństwa SSL. Ale to nie wszystko – klient otrzymał również:
- cotygodniowy backup,
- szkolenie online z obsługi panelu administracyjnego,
- gwarancję,
- aktualizacje CMS,
- opiekę techniczną nad serwisem przez 1 rok.