Opis realizacji

Rynek, który rozwija się niezależnie od okoliczności to jego wysokość e-commerce. Era zakupów cyfrowych zagościła w Polsce na dobre, dlatego kolejne sklepy internetowe Spytkowice powstają w Dolinie Karpia. Jednym z nich jest AM boutique dla Klientki ze Spytkowic, która zajmuje się sprzedażą modnych ubrań i akcesoriów dla pań. Cel realizacji był jeden – opracowanie prostego w obsłudze i administracji e-sklepu na popularnej platformie WooCommerce o przejrzystej i pozytywnie nastrajającej grafice oraz dobrej funkcjonalności.

Tworzenie sklepów online to nasza pasja, dlatego wdrożyliśmy kilka nowinek, które sprawią, że użytkowniczki serwisu będą mogły szybko i przyjemnie nabyć wymarzone ubrania z najnowszej kolekcji. Bardzo dobrze pokazuje to wielka grafika na stronie głównej. E-butik nie przytłacza, bowiem graficy zadbali o przejrzysty i jasny layout, dzięki czemu każda grupa produktowa oraz nowości i wyprzedaże są dobrze widoczne.

Co więcej, płynne wyszukiwanie produktów umożliwia technologia AJAX, dając dynamiczne szukanie bez klikania i czekania. Po wpisaniu nawet części frazy, od razu wyświetlają się nazwy sugerowanych produktów wraz z miniaturką i ceną. Katalog produktów został tak opracowany, aby klient butiku mógł zrobić podgląd, wybór rozmiaru, a nawet zakup wybranego produktu bez potrzeby klikania w podstronę. Edycja koszyka działa w ten sam sposób, wyświetlając się w postaci okna po prawej stronie. To ułatwienie oszczędzające czas i nerwy. Ponadto, w katalogu dodano opcję filtrowania po cenie, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Proces transakcji został skrócony do minimum za sprawą łatwych do wypełnienia i zrozumiałych dla każdego formularzy.

Kwestię ergonomii oraz UI/UX rozwiązano przez zastosowanie standardu RWD (optymalizacja pod urządzenia mobilne), „pływającego menu” czy przydatnego back to the top button. To nie wszystko, ponieważ zadbano też o nawiązywanie i interakcję z użytkownikami, dodając moduł zapisu do newslettera czy widgetu pozwalającego na udostępnianie znajomym ulubionego produktu w social mediach, tj. FB, Twitter, Pinterest, LinkedIn i Telegram. Uzupełnieniem jest integracja e-butiku z fanpejdżem na FB/Insta. Z kolei zakładkę kontaktową wzbogacono o funkcjonalny formularz kontaktowy.