Opis realizacji

Rozbudowane strony firmowe liczące po kilkadziesiąt podstron nigdy nie są łatwe, bo na ich konfigurację trzeba poświęcić wiele dni. Pracując jednak na zdjęciach pięknych kobiet nie powinniśmy narzekać. Koniec końców stworzenie strony Ami Medica, choć było wymagającym procesem, wspominamy bardzo dobrze.

Skoro mówimy o gabinecie medycyny estetycznej, ładny design to podstawa. Aby jednak nie powielać stereotypów związanych z niebieskim kolorem zarezerwowanym dla całej branży, postawiliśmy na nowoczesny odcień fioletu. Na stronie głównej wita nas wysokiej jakości zdjęcie pięknej kobiety, które nie tylko przyciąga uwagę, ale również posiada zakodowane interaktywne punkty na poszczególnych partiach ciała, po kliknięciu na które użytkownik przenoszony jest do odpowiedniej oferty.

Usługi firmy podzielone są na szereg kategorii, więc mimo dużej liczby podstron, nawigacja jest prosta i przyjemna. Co więcej, opis każdej usługi wyposażony jest w zdjęcia, estetyczne boxy tekstowe, rozwijane moduły czy cenniki wzbogacone o tematyczne ikony.

Strona kontaktowa aktywizuje użytkownika w maksymalny sposób. Zawiera standardowe elementy, takie jak mapa Google, dane kontaktowe i formularz do wysyłania wiadomości. Dodatkowo jednak posiada banner zachęcający do zapisu do newslettera w zamian za zniżkę oraz wysuwany z prawej strony panel prezentujący profil na Facebooku.