Cała istota realizacji zawiera się w delikatnej formie onepage’a, który kusi wzrok swoją estetyką. Jako zespół Proadax jesteśmy dumni, że mieliśmy okazję współpracować z ludźmi, znającymi branżę noclegową od podszewki.
W tej realizacji postawiliśmy na proste, sprawdzone rozwiązania, czyli przejrzysty, 6-sekcyjny onepage w stonowanych kolorach (biel oraz odcienie niebieskiego i fioletu), które budzą zaufanie odbiorcy i wskazują na profesjonalne działania firmy. Jednak nie przytłaczają i zachęcają do przewijania niżej, by zapoznać się z całą zawartością strony www Zator. Aby nie wiało nudą, w tle umieściliśmy wideo, prezentujące obiekt noclegowy. Jest to dobre rozwiązanie, ponieważ potencjalny gość, zanim przejdzie do galerii od razu widzi to, czym jest najbardziej zainteresowany, tj. wyposażenie i udogodnienia obiektu. Ważnym elementem strony internetowe Zator jest również frontowy „przycisk” rezerwacyjny, który przenosi do krótkiego formularza bez kluczenia po stronie. Dodaliśmy też LiveChat FB, będący świetną opcją dla niecierpliwych klientów, potrzebujących szybkiego zdobycia dodatkowych informacji. Sekcję kontaktową połączyliśmy z Mapami Google, dzięki czemu każdy gość trafi pod właściwy adres.
Wspólnie ustaliliśmy, że warto zadbać o kompleksowy marketing, gdyż konkurencja na lokalnym rynku jest duża. Opracowaliśmy minimalistyczne logo Zator oraz eleganckie wizytówki Zator. Dzięki nim obiekt zyskał profesjonalną identyfikację wizualną, której elementy na stałe utkwią w pamięci turystów. Na potrzeby promocyjne, wykonaliśmy sesję foto oraz spot wideo Zator, przedstawiający spacer po obiekcie.
Kropką nad „i” było założenie i obsługa profili w social mediach, zapewniających stałą interakcję z gośćmi. A także dodanie i opieka nad kontem Google Moja Firma, będącym e-drogowskazem na Mapach Google i kopalnią wiedzy dla turystów.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów