Pragniemy zaznaczyć, że niniejsza realizacja jest jednym z najlepszych przykładów na to, jak stworzyć prostą, ale skuteczną stronę internetową Zator dla kameralnego obiektu noclegowego.
Zespół Proadax uzgodnił z klientami, że należy maksymalnie wykorzystać czas na „pierwsze wrażenie”. I to w taki sposób, by użytkownikowi błyskawicznie wyświetliły się potrzebne informacje, a on sam mógł przejść do konsumpcji interesującego go contentu. A wtedy dzieje się magia, ponieważ potencjalny gość nie napotyka mnóstwa okienek pop-up, które zasłaniają ekran, lecz ma przed sobą, utrzymaną w minimalistycznym stylu, stronę wizytówkową z 5 zakładkami funkcyjnymi. Homepage pozytywnie zaskakuje – nie tylko prostotą i uporządkowaniem informacji ofertowej, ale również stonowaną, unikalną grafiką, która nastraja optymizmem. A zaprojektowane przez nas logo dodaje należytej powagi oraz budzi zaufanie.
Lekkie i przyjemne w odbiorze rozwiązania wizualne, są tutaj głównym orężem z zakresu UX. I dobrze, gdyż przeciętna strona dla noclegu Zator to amatorska choinka marketingowa, która ma niewiele wspólnego z dobrymi praktykami branży. Ale ładny design oraz użycie odpowiednich barw to nie wszystko. Aby zapewnić optymalną funkcjonalność, wdrożyliśmy atrybuty ułatwiające intuicyjne znalezienie żądanej informacji. Zapewne każdy turysta chciałby najpierw zobaczyć wnętrza, w których przyjdzie mu spędzić urlop. Dlatego wykonaliśmy profesjonalną sesję foto-wideo, w tym zdjęcia sferyczne 360°. Dzięki nim gość będzie mógł zobaczyć każdą przestrzeń i wyposażenie obiektu.
Jeśli wybór, jego bazy wypadowej do Doliny Karpia, padnie na Apartamenty Pawełek, to będzie mógł szybko skontaktować się z właścicielami przez zintegrowany Live Chat FB. Natomiast chęć rezerwacji w dogodnym terminie oraz możliwość zadania dodatkowych pytań, umożliwi mu prosty i czytelny formularz kontaktowy.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów