Opis realizacji

Niniejsza realizacja okaza艂a si臋 nie lada wyzwaniem, poniewa偶 zar贸wno specyfika rynku, jak i delikatna tematyka wymaga艂y od ekipy Proadax solidnego researchu i dog艂臋bnego przemy艣lenia tematu. Ot贸偶, firma Ontdek Polen z siedzib膮 w Holandii, zajmuj膮ca si臋 organizacj膮 wycieczek do Polski, zleci艂a nam do wykonania landing page, kt贸ry w spos贸b wywa偶ony i efektywny zach臋ca艂by tamtejszego turyst臋 do odwiedzenia Muzeum Auschwitz-Birkenau w O艣wi臋cimiu.

Uznali艣my, 偶e potencjalny klient, klikaj膮c w reklam臋 powinien przenie艣膰 si臋 na majestatyczny landing page Holandia z bia艂ym layoutem, gdzie u samej g贸ry ujrzy stonowan膮, czarno-bia艂膮 fotografi臋, przedstawiaj膮c膮 bram臋 obozow膮. Tak te偶 uczynili艣my. Natomiast nieco ni偶ej umie艣cili艣my du偶y, czerwony formularz z torami w tle i okr膮g艂y znacznik z cen膮 wycieczki. Takie rozwi膮zanie zach臋ca u偶ytkownika do lepszego poznania oferty, a tym samym powi臋ksza baz臋 klient贸w firmy.

Przewijaj膮c LP, klient znajdzie kolejne czarno-bia艂e fotografie z charakterystycznymi miejscami martyrologii oraz ich wyczerpuj膮ce, rozwijane po klikni臋ciu, opisy w j臋zyku niderlandzkim.

Kluczowe symbole oraz nag艂贸wki oznaczyli艣my kolorem czerwonym, by by艂y dobrze widoczne i wskazywa艂y przydatne informacje, np. o dost臋pnych udogodnieniach czy terminarzu najbli偶szych wycieczek. W dalszej cz臋艣ci LP dodali艣my notk臋 o innych atrakcjach turystycznych Ma艂opolski, a tu偶 pod nimi wkomponowali艣my galeri臋 zdj臋膰 z poprzednich wyjazd贸w oraz recenzje zadowolonych klient贸w.

Na ko艅cu u偶ytkownik mo偶e skorzysta膰 z przejrzystego formularza kontaktowego. Co wa偶ne, w tej realizacji odeszli艣my od nachalnych przycisk贸w CTA (call-to-action), na korzy艣膰 praktycznych informacji i delikatnej perswazji ze strony www Holandia.