Otóż, firma Ontdek Polen z siedzibą w Holandii, zajmująca się organizacją wycieczek do Polski, zleciła nam do wykonania landing page, który w sposób wyważony i efektywny zachęcałby tamtejszego turystę do odwiedzenia Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
Uznaliśmy, że potencjalny klient, klikając w reklamę powinien przenieść się na majestatyczny landing page Holandia z białym layoutem, gdzie u samej góry ujrzy stonowaną, czarno-białą fotografię, przedstawiającą bramę obozową. Tak też uczyniliśmy. Natomiast nieco niżej umieściliśmy duży, czerwony formularz z torami w tle i okrągły znacznik z ceną wycieczki. Takie rozwiązanie zachęca użytkownika do lepszego poznania oferty, a tym samym powiększa bazę klientów firmy.
Przewijając LP, klient znajdzie kolejne czarno-białe fotografie z charakterystycznymi miejscami martyrologii oraz ich wyczerpujące, rozwijane po kliknięciu, opisy w języku niderlandzkim.
Kluczowe symbole oraz nagłówki oznaczyliśmy kolorem czerwonym, by były dobrze widoczne i wskazywały przydatne informacje, np. o dostępnych udogodnieniach czy terminarzu najbliższych wycieczek. W dalszej części LP dodaliśmy notkę o innych atrakcjach turystycznych Małopolski, a tuż pod nimi wkomponowaliśmy galerię zdjęć z poprzednich wyjazdów oraz recenzje zadowolonych klientów.
Na końcu użytkownik może skorzystać z przejrzystego formularza kontaktowego. Co ważne, w tej realizacji odeszliśmy od nachalnych przycisków CTA (call-to-action), na korzyść praktycznych informacji i delikatnej perswazji ze strony www Holandia.