Potrafimy tworzyć sklepy składające się z asortymentu liczącego kilka tysięcy produktów, które mimo tak ogromnej bazy danych ładują się płynnie.
Sklep został zaprojektowany w myśl zasady: „Mniej znaczy więcej”. Chodzi oczywiście o najnowszy nurt w projektowaniu stron i grafik, zakładający wykorzystywanie białych przestrzeni akcentowanych prostymi ikonami w kontrastowym kolorze oraz wysokiej jakości zdjęciami. Baza produktów została podzielona na kilkadziesiąt podkategorii, zapewniając dobrą indeksację sklepu w wyszukiwarce Google oraz ułatwiając klientom szybkie znalezienie pożądanego produktu.
Na stronie głównej, oprócz sekcji wyświetlających najnowsze i najbardziej popularne towary, zainstalowaliśmy aż osiem przycisków Call-to-Action, które mają na celu wyróżnienie produktów, na sprzedaży których najbardziej zależy właścicielowi sklepu. Na każdej podstronie, tuż pod menu znajduje się trzykolumnowa sekcja z animowanymi ikonami informująca o darmowej dostawie, możliwości zwrotu towaru i gwarancji jakości. To bardzo ważne, bo wzbudza zaufanie odwiedzającego i zwiększa szanse przekonania go do zakupu.
Sklep jest zintegrowany z systemem umożliwiającym dokonanie ekspresowej płatności z większości banków, a także kart kredytowych czy serwisu PayPal. Administrator sklepu ma dostęp do panelu umożliwiającego zarządzanie zamówieniami, dzięki czemu obsługa klienta odbywa się ekspresowo i bez żadnych nieporozumień.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów