Znaczny wpływ na pozycję rynkową ma budowa witryny, która pozwala na szybkie i bezproblemowe zapoznanie się z asortymentem sklepu oraz dokonanie zakupów w sposób, który najbardziej nam odpowiada.
Nasz Klient z Wadowic specjalizuje się w sprzedaży naturalnych produktów m.in. suplementów diety, odżywek dla sportowców, żywności i kosmetyków. Asortyment bioekosklep.eu uwzględnia różne kategorie, co miało wpływ na dobór zastosowanych rozwiązań. Funkcjonalność, spójna identyfikacja wizualna, łatwość dokonywania zakupów – te trzy kwestie były naszymi priorytetami podczas realizacji tego projektu.
Qintesencja Bio-Ekosklep to projekt kompleksowy. Naszym zadaniem było m.in. stworzenie logo Wadowice i wizytówek oraz zadbanie o to, aby korzystanie z witryny stało się przyjemnością, zarówno dla jej administratorów, jak i Klientów. Dzięki integracji z popularnymi platformami zakupowymi (Allegro, OLX i sklepem na Facebooku), a także integracji z hurtownią i InPost sklep zyskał dodatkowe funkcjonalności.
Sklep internetowy Wadowice został wykonany w technologii RWD, co sprawiło, że wygląd strony dopasowuje się do rozmiaru okna, w jakim jest wyświetlana. Wpływa to na komfort Klientów, którzy mogą dokonać zakupów na dowolnym urządzeniu. W celu usprawnienia zakupów i poprawy wyglądu serwisu wykorzystaliśmy technologię AJAX – pozwala ona na dynamiczne wyszukiwanie produktów w asortymencie sklepu. Zakupy e-commerce Wadowice nie powinny sprawiać żadnych problemów, dlatego postawiliśmy na sprawdzone rozwiązania w zakresie nawigacji – filtrowanie i sortowanie produktów, a także moduł produktów podobnych, polecanych, nowości, promocji oraz bestsellerów. Aby Klienci mogli szybko znaleźć produkty w niższej cenie, zastosowaliśmy przykuwające uwagę kupujących naklejki, które informują o aktualnych obniżkach cen.
Dopełnieniem sklepu internetowego są poprawiające estetykę strony i ułatwiające zakupy elementy, czyli usprawniający nawigację back to the top button, pływające menu, czytelny formularz kontaktowy oraz możliwość dodania do koszyka produktu bez klikania w jego podstronę. Zastosowaliśmy także interaktywne dane teleadresowe, funkcję szybkiej edycji zamówienia i realizacji zakupu oraz livechat FB Messenger. Sklep został zintegrowany z Google Maps, co pozwala na szybkie odnalezienie siedziby firmy oraz skorzystanie z opcji nawigacji. Nie zapomnieliśmy również o poprawie wizerunku marki oraz ułatwieniu pozycjonowania, dodając moduł bloga.