Opis realizacji

Co sprawia, że sklep internetowy przynosi oczekiwane zyski? Wyznacznikiem sukcesu nie są jedynie konkurencyjne ceny oraz bogata oferta. Znaczny wpływ na pozycję rynkową ma budowa witryny, która pozwala na szybkie i bezproblemowe zapoznanie się z asortymentem sklepu oraz dokonanie zakupów w sposób, który najbardziej nam odpowiada.

Nasz Klient z Wadowic specjalizuje się w sprzedaży naturalnych produktów m.in. suplementów diety, odżywek dla sportowców, żywności i kosmetyków. Asortyment bioekosklep.eu uwzględnia różne kategorie, co miało wpływ na dobór zastosowanych rozwiązań. Funkcjonalność, spójna identyfikacja wizualna, łatwość dokonywania zakupów – te trzy kwestie były naszymi priorytetami podczas realizacji tego projektu.

Qintesencja Bio-Ekosklep to projekt kompleksowy. Naszym zadaniem było m.in. stworzenie logo Wadowice i wizytówek oraz zadbanie o to, aby korzystanie z witryny stało się przyjemnością, zarówno dla jej administratorów, jak i Klientów. Dzięki integracji z popularnymi platformami zakupowymi (Allegro, OLX i sklepem na Facebooku), a także integracji z hurtownią i InPost sklep zyskał dodatkowe funkcjonalności.

Sklep internetowy Wadowice został wykonany w technologii RWD, co sprawiło, że wygląd strony dopasowuje się do rozmiaru okna, w jakim jest wyświetlana. Wpływa to na komfort Klientów, którzy mogą dokonać zakupów na dowolnym urządzeniu. W celu usprawnienia zakupów i poprawy wyglądu serwisu wykorzystaliśmy technologię AJAX – pozwala ona na dynamiczne wyszukiwanie produktów w asortymencie sklepu. Zakupy e-commerce Wadowice nie powinny sprawiać żadnych problemów, dlatego postawiliśmy na sprawdzone rozwiązania w zakresie nawigacji – filtrowanie i sortowanie produktów, a także moduł produktów podobnych, polecanych, nowości, promocji oraz bestsellerów. Aby Klienci mogli szybko znaleźć produkty w niższej cenie, zastosowaliśmy przykuwające uwagę kupujących naklejki, które informują o aktualnych obniżkach cen.

Dopełnieniem sklepu internetowego są poprawiające estetykę strony i ułatwiające zakupy elementy, czyli usprawniający nawigację back to the top button, pływające menu, czytelny formularz kontaktowy oraz możliwość dodania do koszyka produktu bez klikania w jego podstronę. Zastosowaliśmy także interaktywne dane teleadresowe, funkcję szybkiej edycji zamówienia i realizacji zakupu oraz livechat FB Messenger. Sklep został zintegrowany z Google Maps, co pozwala na szybkie odnalezienie siedziby firmy oraz skorzystanie z opcji nawigacji. Nie zapomnieliśmy również o poprawie wizerunku marki oraz ułatwieniu pozycjonowania, dodając moduł bloga.