Biorąc po uwagę najnowsze trendy w tworzeniu stron internetowych, zdecydowaliśmy się na użycie ikon w layoucie strony. Oparte na rozpoznawalnych kształtach i symbolach w przejrzysty sposób komunikują treści zawarte w opisach witryny.
Aby odnalezienie się w poszczególnych sekcjach strony przy scrollowaniu w dół było zrozumiałe, zastosowaliśmy różną kolorystykę tła. Barwy nawiązują bezpośrednio do kolorów logo firmy, co daje efekt spójności. Nie zapomnieliśmy także o contencie – sformatowaliśmy treści tak, by były one poprawne pod kątem technicznym ze względu na kluczową rolę w dobrej widoczności strony w wyszukiwarce Google (optymalizacja słów kluczowych, SEO).
Projektując zakładkę „kontakt”, zrezygnowaliśmy z typowego przejścia na podstronę na rzecz pop-upu wzbogaconego o formularz kontaktu.
Strona internetowa została przygotowana w wersji RWD. Dzięki zastosowaniu technologii responsywnej, strona wyświetla się poprawnie na wszystkich urządzeniach.