Opis realizacji

Natura może iść w parze z technologią. Sprawdziliśmy to osobiście, pracując nad stroną internetową Centrum Kwiatowego Milena. Połączyliśmy rodzinny biznes stworzony z miłości do roślin z nowoczesnymi metodami promocji w internecie.

Na pierwszym planie widzimy z profesjonalnymi zdjęciami roślin i ogrodu. To jednak tylko tło, bo główną rolę odgrywają napisy na zielonym tle, do których dołączone zostały animacje płynnego pojawiania się oraz powiększania i zmniejszania. Można powiedzieć, że pokaz slajdów żyje własnym życiem, zupełnie jak rośliny, które znajdują się w ofercie firmy.

Ważnym elementem strony jest rozbudowana galeria zdjęć obejmująca w chwili obecnej kilkaset zdjęć. Mimo takiej liczby fotografii, wprowadziliśmy rozwiązania optymalizacyjne, dzięki którym miniatury ładują się w ułamku sekundy, przez co odwiedzający automatycznie otrzymuje podgląd wszystkich produktów. Galeria podzielona jest na kategorie, do których można dotrzeć z poziomu menu lub animowanej sekcji na stronie głównej.

Do informowania użytkowników o promocjach wykorzystaliśmy moduł aktualności, co jest o tyle wygodne, że Klient może sam dodawać nowe komunikaty bez konieczności czekania na naszą pomoc. W stopce umieściliśmy dane kontaktowe z estetycznymi ikonami, a także zaimplementowaliśmy interaktywną mapę Google. Odwiedzający może wybrać, czy skontaktować się z firmą za pośrednictwem własnej poczty e-mail, czy formularza dostępnego w zakładce „Kontakt”.