W przygotowaniu strony istotne było odpowiednie wyeksponowanie oferty Centrum, stąd nasza decyzja na pogrupowanie jej w tematyczne boksy. Dzięki temu każdy odwiedzający serwis, bez problemu dotrze do interesujących go treści.
Bogata w galerię zdjęć strona przybliża zarówno samą kadrę placówki, jak i jej wnętrza, podkreślając nowoczesność i specjalistyczny sprzęt. Dodatkowym atutem dla użytkownika jest wyciągniecie do zakładki górnego menu cennika oferty Centrum Promyczek, a także podstrony z fachowymi artykułami.
Nie obyło się także bez formularza kontaktowego, który jest bardzo istotny dla osoby, która chciałaby skorzystać z pomocy Centrum oraz Google Maps dokładnie wskazującej jej lokalizację. Na koniec zintegrowaliśmy serwis z firmowym profilem Facebookowym placówki.
Zgodnie z obowiązującymi standardami, strona jest responsywna, co pozwala na komfortowe i intuicyjne przeglądanie strony również na urządzeniach mobilnych.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów