Opis realizacji

Święta Bożego Narodzenia to wspaniały czas, ale także gorący okres dla każdej agencji interaktywnej, bo to właśnie wtedy firmy chcą jak najlepiej wykorzystać swoje 5 minut, by poprawić wyniki nadrabiając zaległości sprzedażowe. Ale są i takie, które koncentrują się tylko na Świętach. Jedną z nich jest firma choinkowa z Alwerni, zajmująca się importem i sprzedażą jodeł kaukaskich z Danii oraz świerków i akcesoriów. W związku z tym przyjęliśmy zlecenie budowy sprzedażowego serwisu internetowego choinkialwernia.pl.

Bazą serwisu jest prosta i przejrzysta strona wizytówka Alwernia, która nie jest przeładowana, posiada jasne tło, a co ważne zawiera tylko najważniejsze dla klienta sekcje. Założyliśmy, że użytkownik nie może godzinami kluczyć po zakładkach, lecz chce szybko znaleźć piękne drzewko, po czym wybrać odmianę, zaznaczyć preferowany rozmiar, by w końcu złożyć zamówienie. Dzięki temu strona internetowa Alwernia działa błyskawicznie, a to z kolei przekłada się na dobre doświadczenia użytkowników (UX). Oczywiście wszystko w standardzie RWD (kompatybilność z ekranami urządzeń mobilnych).

Projekt graficzny Alwernia oraz wykonanie sesji foto i video pozwoliło na stworzenie przyjemnej oprawy serwisu, która obfituje w zachwycające zdjęcia i filmy pokazujące codzienną pracę i prezentując przy tym piękno oferowanych choinek. Ponadto oprawa graficzna nadaje stronie nutę tajemniczości oraz swego rodzaju ekskluzywności, która ma na celu podkreślić wysoką jakość asortymentu, a przez to zachęcić klientów do zakupu.

W serwisie wdrożyliśmy moduł wielojęzyczności, który pozwoli na realizację zakupów przez obcokrajowców nie znających polskiego, co będzie dla nich dużym ułatwieniem, a firma zyska ich uznanie i status przyjaznej klientom. Obecnie social media królują w komunikacji międzyludzkiej, dlatego wykonaliśmy integrację serwisu z FB – fanpage posłuży do pielęgnowania relacji oraz pozyskania nowych klientów. Wisienką na torcie było wykonanie wyjątkowych wizytówek w jakości premium.

Otrzymane referencje