Opis realizacji

Pobliski Andrychów to ważne miejsce na polskiej mapie FMCG, ponieważ to właśnie tam mieści się nasz klient – CMC Food – hurtownia produktów spożywczych importowanych z krajów basenu Morza Śródziemnego i Bałtyckiego. Nadmorski klimat i składniki do smacznych potraw to świetny przepis na to, by wykonać wyśmienitą realizację. Tym sposobem ekipa Proadax stworzyła nową stronę internetową Andrychów, wzbogaconą o katalog produktów i wiele innych.

Za prostotą i minimalistycznym stylem kryje się kilka praktycznych detali, które gwarantują komfortową nawigację oraz łatwość wyszukiwania potrzebnych produktów. Białe tło i wyraźnie kontrastujące moduły strony www Andrychów to założenie mające na celu zapewnić przejrzystość i lepszą percepcję zawartości witryny. Co ciekawe, serwis bazuje na kompaktowym szablonie wizytówkowym, a na stronie głównej wyróżnia się 3-slajdowa karuzela ofertowa zawierająca grafiki o stonowanych barwach. Pozostałe karuzele dodano w celu wyróżnienia polecanych produktów i partnerów handlowych naszego klienta.

Na uwagę zasługuje też katalog produktów, który jest bardzo prosty w obsłudze za sprawą uporządkowanych grup produktowych i estetycznych grafik. Za szybkie i skuteczne znajdowanie oliwek czy sosów odpowiada specjalna wyszukiwarka wykonana w technologii AJAX, pozwalająca na tzw. szukanie „real-time”.

Oczywiście nie zabrakło rozwiązań wpływających na wysoki UI/UX. Chodzi o „pływające menu”, praktyczny „back to the top button” czy zastosowanie standardu Responsive Web Design, który umożliwia wygodne wyświetlanie witryny Andrychów na urządzeniach mobilnych. Z kolei zagraniczni kontrahenci docenią moduł wielojęzyczności (polski/angielski) – wystarczy jedno kliknięcie do zmiany wersji językowej. Oprócz tego, w sekcji kontaktowej wdrożono przydatną integrację z Google Maps oraz dodano łatwy w obsłudze formularz kontaktowy. Takie udogodnienia z pewnością wpłyną na wysoki komfort przeglądania strony, poprawią wizerunek firmy oraz zwiększą zainteresowanie ofertą.