COCUS MODA

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że nową stolicą europejskiej mody damskiej nie jest ani Mediolan, ani Paryż, a... Zator! Co ciekawe, dzieje się tak nie od dziś, ale od blisko 20 lat, ponieważ nasza Klientka, która prowadzi sklep z odzieżą – Cocus Moda – postanowiła postawić na rozwój nowego kanału sprzedaży jakim jest e-commerce, zlecając nam budowę nowoczesnego sklepu online Zator.

W tej realizacji wszystko od początku musiało być dopięte na ostatni guzik, aby klientki mogły przebierać w ofercie e-sklepu już w dniu uruchomienia. Opracowany serwis działa w oparciu o WooCommerce, dzięki czemu posiada bajecznie prostą obsługę oraz szerokie możliwości do rozbudowy i bieżących aktualizacji za pomocą tysięcy dedykowanych wtyczek.

Zastosowaliśmy stonowaną szatę graficzną, tj. szarość, biel i czerń. Z kolei bazowanie na szablonie WordPress pozwoliło zachować wysoką funkcjonalność, szybkość działania i ergonomię. Nie obyło się bez tradycyjnych rozwiązań jak technologia RWD, „pływające menu” czy back to the top button. Homepage wita klientów automatycznym sliderem zachęcającym nowościami i rabatami. Ponadto, tuż po odpaleniu witryny Zator, pojawia się plansza zapraszająca do zapisu na newsletter sklepu (dodano też oddzielny moduł mailingowy).

Sklep internetowy Zator oferuje ciekawe rozwiązania, które wydatnie skracają czas dokonywania zakupów. Jednym z nich jest dynamiczna wyszukiwarka (technologia AJAX) – od razu pokazuje króciutki opis, cenę i miniaturkę szukanego produktu. Co więcej, można skorzystać z filtrowania w czasie rzeczywistym wg ceny, koloru czy kategorii produktu, a także zastosować sortowanie wg różnych parametrów (cena, popularność itp.). Na uwagę zasługuje opcja podglądu koszyka oraz dodawanie produktów i edycja koszyka zakupowego bez klikania w podstronę.

Dokonując zakupów, klientki mogą skorzystać z modułu rabatowego, a także sekcji, w której znajdują się sugerowane nowości, bestsellery czy wyprzedaże – wszystko opatrzone rzucającymi się w oczy stickerami (naklejkami). Wdrożono też integrację bezpiecznych płatności tpay, co wyraźnie podnosi zaufanie do e-sklepu. Oczywiście nie zabrakło też integracji FB/Insta, więc promocja produktów i budowa zasięgów będzie jeszcze łatwiejsza. Z kolei szybszą komunikację zapewnia wdrożenie aplikacji LiveChat FB Messenger, dzięki czemu komunikacja odbywa się znacznie szybciej. Każdy użytkownik może zarejestrować swoje konto klienta oraz dodawać do „ulubionych” wybrane produkty, jak również udostępniać je na swoich soszalach (FB, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Telegram) czy opublikować opinię. Każdy produkt posiada swoją galerię zdjęć z opcją powiększenia i trybu pełnoekranowego. Jeśli natomiast będzie potrzebny inny fason, można zaczerpnąć inspiracji z dolnej sekcji „podobne produkty”.

 

Standardowo, w sklepie nie zabrakło zakładki kontaktowej, którą wyposażono w funkcjonalny formularz kontaktowy oraz integrację z GoogleMaps. Dodatkowo, podane dane teleadresowe są interaktywne, co przyspiesza nawiązanie kontaktu w dowolnej formie. Na stronie głównej zadbano o estetyczne elementy graficzne jak np. favikony opisujące atuty przemawiające za skorzystaniem z oferty sklepu internetowego Zator.

Bezpłatna wycena.

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest (Proadax sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 5 32-640 Zator, NIP: 677 24 51 183)

    2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.

    3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.

    4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.

    5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

    6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.

    7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

    *Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    930

    Ukończonych projektów

    550

    Zadowolonych klientów

    11

    lat doświadczenia
    Bądźmy w kontakcie

    Zapisz się do naszego newslettera

    Dołącz do naszej społeczności i zostaw nam swojego maila. Co jakiś czas otrzymasz od nas wskazówki, ciekawostki i newsy ze świata www oraz marketingu!

    Zostaw swój telefon, oddzwonimy wkrótce Niedostępni

    Potrzebujesz więcej informacji?

    Zostaw numer, oddzwonimy
    do Ciebie.