W tej realizacji wszystko od początku musiało być dopięte na ostatni guzik, aby klientki mogły przebierać w ofercie e-sklepu już w dniu uruchomienia. Opracowany serwis działa w oparciu o WooCommerce, dzięki czemu posiada bajecznie prostą obsługę oraz szerokie możliwości do rozbudowy i bieżących aktualizacji za pomocą tysięcy dedykowanych wtyczek.
Zastosowaliśmy stonowaną szatę graficzną, tj. szarość, biel i czerń. Z kolei bazowanie na szablonie WordPress pozwoliło zachować wysoką funkcjonalność, szybkość działania i ergonomię. Nie obyło się bez tradycyjnych rozwiązań jak technologia RWD, „pływające menu” czy back to the top button. Homepage wita klientów automatycznym sliderem zachęcającym nowościami i rabatami. Ponadto, tuż po odpaleniu witryny Zator, pojawia się plansza zapraszająca do zapisu na newsletter sklepu (dodano też oddzielny moduł mailingowy).
Sklep internetowy Zator oferuje ciekawe rozwiązania, które wydatnie skracają czas dokonywania zakupów. Jednym z nich jest dynamiczna wyszukiwarka (technologia AJAX) – od razu pokazuje króciutki opis, cenę i miniaturkę szukanego produktu. Co więcej, można skorzystać z filtrowania w czasie rzeczywistym wg ceny, koloru czy kategorii produktu, a także zastosować sortowanie wg różnych parametrów (cena, popularność itp.). Na uwagę zasługuje opcja podglądu koszyka oraz dodawanie produktów i edycja koszyka zakupowego bez klikania w podstronę.
Dokonując zakupów, klientki mogą skorzystać z modułu rabatowego, a także sekcji, w której znajdują się sugerowane nowości, bestsellery czy wyprzedaże – wszystko opatrzone rzucającymi się w oczy stickerami (naklejkami). Wdrożono też integrację bezpiecznych płatności tpay, co wyraźnie podnosi zaufanie do e-sklepu. Oczywiście nie zabrakło też integracji FB/Insta, więc promocja produktów i budowa zasięgów będzie jeszcze łatwiejsza. Z kolei szybszą komunikację zapewnia wdrożenie aplikacji LiveChat FB Messenger, dzięki czemu komunikacja odbywa się znacznie szybciej. Każdy użytkownik może zarejestrować swoje konto klienta oraz dodawać do „ulubionych” wybrane produkty, jak również udostępniać je na swoich soszalach (FB, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Telegram) czy opublikować opinię. Każdy produkt posiada swoją galerię zdjęć z opcją powiększenia i trybu pełnoekranowego. Jeśli natomiast będzie potrzebny inny fason, można zaczerpnąć inspiracji z dolnej sekcji „podobne produkty”.
Standardowo, w sklepie nie zabrakło zakładki kontaktowej, którą wyposażono w funkcjonalny formularz kontaktowy oraz integrację z GoogleMaps. Dodatkowo, podane dane teleadresowe są interaktywne, co przyspiesza nawiązanie kontaktu w dowolnej formie. Na stronie głównej zadbano o estetyczne elementy graficzne jak np. favikony opisujące atuty przemawiające za skorzystaniem z oferty sklepu internetowego Zator.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów