Z kolei nowa realizacja dla tego zleceniodawcy polegała na opracowaniu całkowicie nowego serwisu www, który w rzeczowy i wyrazisty sposób pokazałby gamę korzyści, z których skorzystają przyszli kontrahenci i klienci. Branża TSL to bardzo konkurencyjna działka, więc zadanie nie było łatwe, ale mimo to zrobiliśmy wszystko, by nasz zleceniodawca otrzymał to, na czym mu zależało.
Budowa nowego serwisu www to zaprojektowanie prostej i wyróżniającej się szaty graficznej wzbogaconej o szereg funkcjonalnych opcji. Przejrzysta struktura, wysokiej jakości fotografia w tle, wyróżniające się boxy z favikonami, karuzela opinii klientów oraz hasła Call To Action to strzał w dziesiątkę, bowiem potencjalny klient od razu otrzymuje to, czego potrzebuje – ofertę terminowego i bezpiecznego transportu. Serwis www Alwernia został wykonany w formacie witryny wizytówkowej wg standardu RWD, co pozwala na jej wyświetlanie na urządzeniach mobilnych. Bardzo praktycznym rozwiązaniem jest dodanie kafelka kierującego do wyceny transportu – pomaga to użytkownikowi skontaktować się z działem spedycji i wstępnie oszacować wartość.
Na przyjazny UI/UX strony wpłynęły takie elementy jak „pływające menu”, back to the top button czy moduł wielojęzyczności. Ten ostatni umożliwia poznanie oferty również klientowi anglo- i niemieckojęzycznemu. Jeśli chodzi o ułatwienie kontaktu między partnerami biznesowymi, wdrożyliśmy LiveChat FB Messenger.
Ponadto, w zakładce kontaktowej dodaliśmy prosty i funkcjonalny formularz kontaktowy z zabezpieczeniem Captcha. Natomiast tuż obok wdrożyliśmy integrację z Google Maps – dzięki niej lokalizacja siedziby i dojazd będą jeszcze łatwiejsze. W celu pokazania floty pojazdów wykonaliśmy też profesjonalną sesję foto Alwernia, której zdjęcia trafiły do galerii witryny.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów