To nic złego, bo oferujemy kompleksowe wsparcie, od opracowania projektu, pozyskania zdjęć, tekstów sprzedażowych i złożenie tego wszystkiego w jedną całość.
Strona firmy Degris to w całości nasze dzieło. Zaczęliśmy od ustalenia wspólnie z Klientem kolorystyki, którą chce utożsamić z jego biznesem. Wspólnie wybraliśmy zieleń i w tym odcieniu przygotowaliśmy kilka wariantów logotypu. Po wyłonieniu jednej wersji przystąpiliśmy do opracowania projektu szablonu graficznego, który w dalszej kolejności został przez nas pocięty i zakodowany. Oczywiście zrobiliśmy to zgodnie z zasadą pełnej responsywności i ograniczonej szerokości strony, by wyeksponować piękne tło oddające tematykę firmy.
Choć witryna nie jest mocno rozbudowana, to doskonale reprezentuje firmę przed klientami. Pokazuje ją jako czystą i idącą z duchem czasu. Trzy animowane bannery przedstawiają najważniejsze usługi, a formularz kontaktowy zachęca do wysłania zapytania, jednocześnie zabezpieczając pocztę Klienta przed niepożądanymi wiadomościami za sprawą systemu reCAPTHA.
Odwiedzający może również kliknąć w wycinek mapy Google, by przejść do pełnej wersji i skorzystać z nawigacji GPS w telefonie, dzięki której uzyska wskazówki dojazdu do siedziby firmy.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów