Opis realizacji

Jak wiadomo już przeszło 50% użytkowników Internetu przegląda strony na mobilach. Pamiętaliśmy o tym, tworząc stronę drachma.org.pl. Nawigacja i struktura witryny zbudowana jest tak, by łatwo było dotrzeć do każdego jej zakątka z urządzeń mobilnych. Stąd tuż pod głównym slajderem ze zdjęciem umieściliśmy 7 modułów prezentujących różne kategorie projektów prowadzonych przez Fundację Drachma. Układ i zastosowana kolorystyka, nawiązująca do odcieni tęczy, ma dodatkowe znaczenie dla klienta – precyzyjnie wpisuje się w ideę i kierunki działań fundacji. Na głównej stronie znalazły się także ważne dla klienta aktualności oraz logotypy jego partnerów.

Pomimo, że tworząc stronę przyświecała nam idea prostoty, serwis wzbogacony jest w dużą ilość galerii, przypisanych do konkretnego projektu realizowanego przez Fundację. Dodatkową funkcjonalnością, jaką wprowadziliśmy do struktury strony jest terminarz z prostą, ale dopasowaną na potrzeby Fundacji wyszukiwarką. Dzięki kolorowym podświetleniom w kalendarzu użytkownik bez problemu dostrzega zaplanowane wydarzenia Fundacji, a po najechaniu i otwarciu okna pop-upu otrzymuje dodatkowe  informacje.

W związku z prężnym działaniem Fundacji w mediach socialowych, dodaliśmy na stronie wtyczki do  takich portali jak Facebook, Instagram i YouTube.