Z tym pytaniem zwrócili się do nas właściciele domków Forest Camp. Nasza ekipa w takich sytuacjach stawia na złoty środek, czyli: wyróżnij swoją witrynę lekkością i przejrzystością contentu bez użycia skomplikowanych i kosztownych rozwiązań.
Z uwagi na to, że firma dopiero buduje reputację zaczęliśmy od wykonania profesjonalnej sesji foto i wideo, a także zdjęć 360°. Stanowi ona fundament dla identyfikacji wizualnej firmy oraz jest tzw. wabikiem na klientów, którzy „kupują oczami”. Jednocześnie nasi graficy postarali się o projekt logo Zator – doskonale nawiązujący do naturalnej fizjonomii domków i leśnego otoczenia. W efekcie uzyskaliśmy czytelny, wywołujący pozytywne uczucia projekt graficzny, który posłużył także do opracowania eleganckich wizytówek.
Powyższą „bazę foto” wykorzystaliśmy przy opracowaniu strony internetowej typu wizytówka oraz rewelacyjnej galerii zdjęć. Wspólnie ze zleceniodawcami uznaliśmy, że będzie to optymalne rozwiązanie zarówno pod względem technicznym, jak i marketingowym. Podczas tworzenia layoutu witryny, postawiliśmy na przejrzystość poprzez przemyślany układ „bloków korzyści” – najczęściej w formie minimalistycznych grafik, opisów i fotografii wnętrz lub otoczenia. Natomiast 5-sekcyjna struktura strony internetowej Zator, ułatwia nawigację i szybkie przejście do interesujących użytkownika informacji o noclegu.
Na uwagę zasługuje zakładka rezerwacyjna, gdzie wdrożyliśmy bardzo czytelny i prosty w wypełnieniu formularz rezerwacyjny zabezpieczony kodem captcha. Dzięki zastosowaniu Google Maps w części kontaktowej, każdy turysta z łatwością dotrze do obiektu. A wbudowany messenger FB pozwoli na zadawanie pytań „na gorąco”.
Dodatkowym atutem realizacji było założenie konta na booking.com, które pozwoli dotrzeć z ofertą noclegową do szerokiej grupy klientów krajowych i zagranicznych.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów