Co ciekawe, w Bulowicach koło Kęt mieści się firma MediaPress, (marka Glassing), która zajmuje się produkcją paneli szklanych z grafiką i podświetleniem. A te znajdują zastosowanie dekoracyjne w szafach przesuwnych, meblach kuchennych, kabinach prysznicowych czy przestrzeniach biurowych i komercyjnych. Do tego Glassing to także klient Proadax, ponieważ poprosił nas o wykonanie nowego serwisu www Bulowice.
W tej realizacji liczyło się połączenie wysokiej funkcjonalności i unikalnego designu ze względu na profil działalności zleceniodawcy. W związku z tym, stronę internetową oparliśmy na szablonie WordPress, rozszerzonym o przydatne dodatki. Layout witryny to neutralne, białe tło z odcieniem szarości oraz kontrastową stopką (czerń i granat) – z kolei homepage to slider z ofertą. Przewijając w dół, oczom klientów ukaże się interaktywny panel produktowy opatrzony miniaturkami, a następnie favikony podkreślające atuty marki Glassing. Dalej znajdziemy kafelki z przykładowymi realizacjami oraz stopkę witryny Bulowice.
Strona działa w technologii Responsive Web Design, dając wyjątkowy komfort użytkownikom urządzeń mobilnych, natomiast za ergonomiczną nawigację odpowiada „pływające menu”, „back to the top button” i wspomniane interaktywne kafelki. Oczywiście nie zabrakło modułów galerii, dzięki którym klienci mogą przeglądać oferowane produkty czy wykonane realizacje ręcznie (w tym opcja full screen), jak i w formie pokazu slajdów.
Tworzenie stron internetowych Bulowice to także rozwiązania ułatwiające administrację witryną. Jednym z nich – obok szablonu WordPress – jest opcja wybrania autonumeracji kolejnych wzorów produktowych. Przykładowo grupa wzorów „krajobraz” posiada początkową cyfrę „3”, więc następne wzory z tej grupy automatycznie otrzymują unikalny numer np. 3.001, 3.002, 3.003 itd. Efekt – oszczędność czasu i zero pomyłek. Oprócz autonumeracji przenieśliśmy także rozwiązania z poprzedniej wersji witryny: generator dekoracji i cennik online. Co prawda, nie są naszego autorstwa, ale dzięki nam zyskały ulepszenia graficzne, podnosząc tym samym walory funkcjonalne odświeżonej strony oraz dając klientom opcję stworzenia własnego projektu panelu szklanego czy oszacowania ceny realizacji.
Serwis www został wzbogacony o szereg integracji z FB/Insta/Pinterest/YouTube/Google. Co więcej, znajdziemy tu moduł bloga i sekcję FAQ, które wpływają korzystnie SEO (pozycjonowanie). Z kolei zakładka kontaktowa została wyposażona w formularz i integrację z GoogleMaps. Na zakończenie należy dodać, że wszelkie dane teleadresowe są interaktywne, więc wysłanie maila, nawiązanie połączenia telefonicznego czy wyznaczenie trasy dojazdu odbywa jednym kliknięciem.