Opis realizacji
Na co zwraca uwagę osoba szukające noclegu poprzez stronę internetową? Jakiego typu informacji poszukuje? Jak się porusza po podstronach? To niektóre z pytań, jakie zadaliśmy sobie, przystępując do realizacji strony zatornoclegi.eu. Projektowanie doświadczeń użytkownika, czyli z ang. UX – user experience, to nowe podejście do tworzenia strony, która ma być przyjazna, odpowiadająca na potrzeby użytkowników, a także, która ma dostarczyć pozytywnych wrażeń.
Mając to wszystko na uwadze, stworzyliśmy stronę dla obiektu noclegowego, która już na wstępie zachęca do eksploracji. Menu zawiera czytelne nazwy zakładek, dzięki którym użytkownik szybko przechodzi w docelowe miejsce. Główny rotujący banner przyciąga uwagę eleganckimi zdjęciami, a obfita galeria zdjęć oraz film typu wideo spacer pozwalają na wirtualne zwiedzenie całego obiektu noclegowego.
Dodatkowym atutem jest zamieszczony cennik wynajmu pokoi oraz możliwość zapytania właścicieli obiektu o dostępność konkretnego pokoju w odpowiednim terminie poprzez formularz kontaktowy.
Proces projektowania strony dla noclegów zaczęliśmy także od tworzenia identyfikacji wizualnej marki – logotypu, kolorystyki, topografii, prezentacji oferty na materiałach drukowanych czy wreszcie tworząc fanpage na Facebooku. Wszystkie te elementy komponują się w spójną całość, która ma również odzwierciedlenie na stronie zatornoclegi.eu. Dzięki takiemu zabiegowi marka Golden Rooms staje się bardziej rozpoznawalna na rynku.