Ponownie jest to współpraca polsko-niderlandzka, ale w tym przypadku z marką Havens. Doświadczenia z poprzedniego projektu umożliwiły zespołowi Proadax budowę nowego e-sklepu.
W tej realizacji zastosowaliśmy szablon wizytówkowy WordPress i silnik WooCommerce, a to przełożyło się na pełną kompatybilność oraz sprawne i szybkie działanie. Dodatkowo, w przyszłości będzie można dodawać kolejne moduły, integracje i wtyczki, jeśli zajdzie taka potrzeba. Trzon serwisu został opracowany zgodnie z wymaganiami technologii RWD, dzięki czemu zarówno witrynę, jak i e-sklep Tomice można przeglądać na dowolnym urządzeniu. Szata graficzna w tej realizacji zawiera stonowane, lecz lekko kontrastujące barwy, które ułatwiają percepcję contentu. Sekcje są ułożone logicznie i łatwo po nich nawigować.
W celu uzyskania lepszej ergonomii użytkowania wdrożyliśmy „pływające menu” oraz back to the top button. Standardowo dane kontaktowe są interaktywne, więc wystarczy jeden klik, aby nawiązać kontakt dowolnym kanałem komunikacji czy sprawdzić trasę. Z racji międzynarodowej działalności wdrożono moduł wielojęzyczności, czyli języku polskim i 8 innych języków europejskich (w tym angielski brytyjski i amerykański). Nie zabrakło też integracji Facebook, która umożliwi stałą interakcję ze społecznością hodowców. Na stronie znajdziemy też przydatny moduł aktualności oraz część poradnikową – jest to dobry sposób na większą efektywność działań SEO (wyższe pozycje w wynikach w Google) i podniesienie zaufania do marki. Z kolei w zakładce „kontakt” strony znajduje się wygodny formularz kontaktowy oraz przystępna integracja z GoogleMaps.
Jeśli chodzi o sklep internetowy Tomice, jest to bardzo uniwersalny szablon, który za sprawą WooCommerce zyskał wiele przydatnych funkcjonalności. Warto wspomnieć tutaj o dynamicznej wyszukiwarce (technologia AJAX), która bardzo szybko i precyzyjnie wyświetla produkty wraz z miniaturkami, tytułami i ceną – bez zbędnego klikania. Korzystając z katalogu produktów, klient może wybrać tzw. „szybki podgląd”, dzięki czemu jednym kliknięciem otrzymujemy skondensowaną wiedzę nt. danej karmy, a co więcej nie trzeba otwierać podstrony produktu, aby dodać go do koszyka czy oznaczyć jako „ulubiony”. Co więcej, koszyk zakupowy wyświetla się w postaci bocznego panelu zaraz po dodaniu do niego produktu. Pozwala to na edycję zawartości koszyka oraz przejście do kasy. Warto podkreślić, że każda podstrona produktu oprócz opisu i zdjęć posiada możliwość udostępnienia linku w social media (FB, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Telegram), wystawienia oceny czy opublikowania opinii o produkcie. W dolnej części znajduje się box „podobne produkty” zachęcający do uzupełnienia zakupów. Wracając do katalogu, użytkownik może skorzystać z opcji sortowania wg ceny, oceny, popularności czy daty dodania. System transakcyjny opiera się na bezpiecznych płatnościach, czyli integracji z tpay. Ponadto, można też skorzystać z formularza służącego do wpisywania kodów rabatowych.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów