Za pomysłem stoi zleceniodawca z Warszawy – firma rodzinna Hyggie. Co wynikło z tej współpracy i jak to wszystko działa? Już opisujemy.
Cel niniejszej realizacji był jasny – zaprojektowanie sklepu online, który przyciągnie uwagę młodych, świadomych rodziców i ich pociech. Co więcej, nie jest to typowy e-commerce, ponieważ tutaj wykupuje się subskrypcję na dostawę pudełek z zabawkami. W takim przypadku platforma CMS WordPress była konieczna, ale niewystarczająca, dlatego rozszerzyliśmy ją o wtyczkę WooCommerce, czyli nowoczesne narzędzie do organizacji i realizacji sprzedaży (wynajmu) online.
Co ciekawe, klient może też zamówić urodzinowy prezent za pomocą dedykowanej karty podarunkowej przypisanej do konta, dzięki której w zamówieniu należy wybrać długość subskrypcji (1-12 mies.), wpisać imię dziecka oraz podać datę urodzin. W efekcie paczka przyjedzie na czas do małego jubilata. Oprócz tego wdrożyliśmy moduł subskrypcji umożliwiający realizację i automatyzację usługi wysyłki przez wskazany czas.
Proces transakcyjny jest dziecinnie prosty za sprawą intuicyjnych formularzy, które pozwalają m.in. na wpisanie kodów rabatowych. System został zintegrowany z firmą kurierską InPost, a realizacja płatności odbywa się przelewem bankowym lub kartą płatniczą przez innowacyjny system płatności elektronicznych Stripe. Pełną kontrolę nad zakupem subskrypcji zapewnia rejestracja konta klienta (użytkownika serwisu). Dokonując zakupów, można wykonać szybki podgląd koszyka oraz na bieżąco go edytować, zaś podstrony produktowe są przyjazne użytkownikom, ułatwiając dostosowanie produktu do potrzeb dziecka lub dzieci. Wszystko to sprawia, że wykonana realizacja jest inna niż dotychczas budowane sklepy internetowe Warszawa.
Przechodząc do witryny, warto zwrócić uwagę na przyjazną i pozytywnie nastrajającą szatę graficzną. Oczom użytkownika ucieszą jasne, pastelowe kolory, oryginalne grafiki i fotografie oraz sekcje bogate w treści i favikony – spójne z contentem strony www Warszawa. Do tego automatyczny slider z produktami oraz moduł FAQ z rozwijanymi odpowiedziami. Warto wspomnieć, że witryna spełnia standard RWD, tak potrzebny dla komfortowego wyświetlania strony na urządzeniach mobilnych. Do ułatwień z zakresu nawigacji zaliczamy m.in. „pływające menu” i „back to the top button”, bowiem odpowiadają za płynne i szybkie przeglądanie witryny. Ważnym elementem realizacji e-sklepu jest moduł newslettera, który pomaga budować bazę mailingową i zwiększyć skuteczność e-mail marketingu.
Oczywiście nie zabrakło też wdrożenia integracji z social media (FB/Insta), co wpłynie korzystnie na SEO, a profile marki zwiększą zasięgi i zainteresowanie ofertą wśród obecnych i nowych klientów. Kwestię kontaktu rozwiązaliśmy za pomocą integracji LiveChatu FB Messengera, który zapewnia klientom wygodne składanie zapytań oraz uzyskanie błyskawicznej odpowiedzi. Ponadto, do dyspozycji jest tradycyjny formularz kontaktowy.