Projekt budowy strony www Zator polegał na całkowitej zmianie warstwy wizualnej oraz wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań. W ramach realizacji zaproponowaliśmy świeżą szatę graficzną. Dominują w niej klasyczne, kontrastowe barwy – biel i czerń. Nie brak też branżowych motywów oraz favikon korzyści, które wpływają korzystnie na percepcję contentu. Strona główna wita użytkownika dynamicznym materiałem wideo, który prezentuje migawki z prac detailingowych. Co ważne, to my zajęliśmy się montażem wideo.
Przewijając stronę, użytkownik ujrzy kolejne sekcje, w tym przykładowe realizacje oraz paletę dostępnych usług, efekty pracy obecne na zdjęciach z suwakiem, który pozwala zweryfikować stan „przed” i „po” wykonaniu czynności pielęgnacyjnych. Na dole strony znajdują się uzyskane certyfikaty, zaproszenie do wpisów blogowych oraz klasyczna stopka wzbogacona o integrację Opinii Google i Facebook. Zaś wszelkie realizacje zostały przedstawione przy użyciu modułu galerii, gdzie prezentowane są fotografie również w trybie pełnego ekranu.
Warstwa technologiczna wykonanej witryny www Zator to popularny CMS od WordPressa zapewniający funkcjonalność oraz prostotę obsługi panelu administracyjnego. Dzięki czemu właściciel strony internetowej będzie mógł samodzielnie zarządzać treścią po krótkim przeszkoleniu z naszej strony. Serwis opracowaliśmy z uwzględnieniem zasad UX, dzięki czemu użytkownicy docenią przyjazną nawigację za sprawą pływającego menu i przycisku scroll top. Witryna jest zgodna ze standardem RWD, co pozwala na komfortowe przeglądanie jej przy użyciu dowolnego urządzenia mobilnego.
Na uwagę zasługuje też wdrożenie modułu bloga firmowego, regularna publikacja wpisów opracowanych przez naszego copywritera wpłynie korzystnie na SEO i pozycję w wyszukiwarce. Dzielenie się specjalistyczną wiedzą pozwoli zbudować pożądany wizerunek marki jako eksperta w dziedzinie autodetailingu.
W projekcie nie zabrakło też integracji – jedną z nich jest LiveChat FB Messenger, który pozwala szybko reagować na zapytania klientów. Z kolei za proces budowy społeczności fanów autodetailingu odpowiada integracja FB/Insta, gdzie publikowane są posty ze zdjęciami i filmami z życia salonu. Poza tym, fanpage umożliwia lepszą komunikację i odpowiada na potrzeby społeczności. Ostatnim elementem jest integracja z Google Maps dostępna w zakładce „Kontakt”. Ułatwia lokalizację i dojazd do salonu.

930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów