Opis realizacji

Mimo pandemii w Dolinie Karpia powstają kolejne firmy, które odważnie wkraczają na regionalny rynek OZE. Dzięki temu otrzymaliśmy zlecenie na wykonanie realizacji dla KZ Fotowoltaika Zator – nowo powstałego podmiotu, który zajmuje się montażem instalacji fotowoltaicznych w promieniu 50 km od Zatora. Prace objęły przede wszystkim wykonanie strony wizytówkowej oraz oprawę marketingową, która wpłynie korzystnie na rozpoznawalność rodzącej się marki.

Burza mózgów w ekipie Proadax zaowocowała unikalnym pomysłem na witrynę, która jednocześnie wpisuje się w kanony nowoczesnego podejścia do web designu. Innymi słowy – prosto i skutecznie. Homepage wita użytkownika subtelnym wideo w tle oraz przemawiającym do wyobraźni hasłem: „Płać o 90% mniej za prąd”, dzięki czemu potencjalny klient natychmiast klika w zakładkę z ofertą. A tam natknie się na copywriterską robotę, czyli perswazyjny content nafaszerowany językiem korzyści. Podobny majstersztyk czeka na podstronie „o mnie”. Jeśli dodamy do tego stonowaną grafikę i i formularz do bezpłatnej wyceny, możemy być pewni, że za chwilę rozdzwonią się telefony.

Stronę internetową Zator zaprojektowaliśmy w oparciu o standard Responsive Web Design, dzięki czemu użytkownicy smartfonów i tabletów będą mogli skrolować witrynę do woli. Pomocne okażą się także back to the top button oraz „pływające menu”. Wszelkie zapytania ofertowe są kierowane do łatwego w obsłudze formularza kontaktowego. Ponadto, klienci bez trudu znajdą niezbędne dane kontaktowe na każdej zakładce, a w dodatku będą mogli skorzystać z opcji LiveChat FB Messenger.

Oprócz serwisu www, zadbaliśmy także o identyfikację wizualną w postaci projektu eleganckiego logo, które od zarania będzie obecne w świadomości osób z grupy docelowej. Dodatkowo klienci naszego zleceniodawcy natkną się na ciekawie opracowane banery reklamowe Zator oraz otrzymają gustowne wizytówki i praktyczne teczki z folderem ofertowym. A to z pewnością przełoży się na budowę profesjonalnego wizerunku marki.

Otrzymane referencje