Opis realizacji

Już w pradawnych czasach było wiadomo, że woda to życie – natomiast dziś życiodajnym medium jest Internet, który daje firmom dostęp do ogromnego rynku. Dlatego nasza najnowsza realizacja to projekt i wdrożenie serwisu www dla firmy Mirowiert z Przybradza. Podmiot zajmuje się świadczeniem usług w zakresie szukania wody, kopania studni i szeroko pojętymi pracami ziemnymi z użyciem ciężkiego i specjalistycznego sprzętu.

Na pierwszej linii frontu speców od webdesignu znalazł się projekt strony wizytówkowej Przybradz o nieco bardziej rozbudowanej strukturze, której zadaniem było merytoryczne zaprezentowanie pełnej gamy usług oferowanych przez firmę naszego klienta. W tle umieściliśmy jasny i przejrzysty layout oraz wysokiej jakości fotografię dużej maszyny wiertniczej. Ponadto wstawiliśmy ofertowy box, który od razu przykuwa uwagę potencjalnego klienta. Skrolując witrynę, użytkownik skupi swój wzrok na ciekawych grafikach, gdzie dominuje pobudzająca czerwień, pomyslowe favikony i całe pakiety korzyści, jakie może zyskać, decydując się na skorzystanie z usługi.

Opracowana strona www Przybradz jest zgodna ze standardem RWD, który umożliwia konsumpcję treści zarówno na ekranie PC, laptopa, jak i tabletu czy smartfona. W celu zapewnienia przyjaznego UI/UX wdrożyliśmy „pływające menu”, back to the top button, funkcjonalny i łatwy w obsłudze formularz kontaktowy oraz uporządkowane bloki treści na podstronach.

Wzbogacenie serwisu o integrację z Facebookiem pozwala na błyskawiczne przejście do fanpage’a firmy. Z kolei wdrożenie LliveChatu FB Messengera jeszcze bardziej ułatwia komunikację między klientem a firmą w tzw. real-time. Innym udogodnieniem jest dodanie modułu Google Maps, który umożliwia szybką lokalizację i wyznaczenie trasy dojazdu, a dzięki modułowi bloga wzrośnie nie tylko autorytet firmy, ale także jej pozycja w wyszukiwarkach. Wisienką na torcie jest wykonanie profesjonalnej sesji foto-wideo oraz montaż spotu reklamowego Przybradz, który przyciągnie więcej klientów.

Otrzymane referencje