Opis realizacji

Czy produkcja i sprzedaż pieluszek wielorazowych dla dzieci może być dobrym pomysłem na biznes? Marka Mommy Mouse wraz z ekipą Proadax pokazuje, że jak najbardziej. Ta zatorska firma od kliku lat działa na rynku art. dziecięcych i z każdym miesiącem buduje swoją siłę dzięki inwestycjom w rozwój. Już na wstępie pragniemy podkreślić, że realizacja, o którą poprosiła nas Pani Beata to jeden z najlepszych i najbardziej zaawansowanych sklepów online Zator, jakie mieliśmy okazję wykonać. Jesteśmy dumni, że obdarzono nas takim zaufaniem, zlecając ambitny projekt, który cały czas rozwijamy.

Na niniejszą realizację złożyło się wiele elementów, które wymagały zaangażowania całego zespołu. Wspólnymi siłami osiągnęliśmy to, co było marzeniem właścicielki – nowoczesny sklep internetowy Zator, który porywa użytkowników swoim estetycznym designem oraz doskonałym UX, zgodnym z aktualnymi standardami. Dodatkowym atutem jest bajeczny wygląd z dedykowaną oprawą graficzną, która została wzbogacona o indywidualne projekty. Dziesiątki produktów, ich wariantów i zestawów opatrzono opisami z użyciem perswazyjnego języka korzyści – mnogości prac copywriterskich nie sposób zliczyć, dzięki czemu klienci mogą na bieżąco konsumować świeże treści i poznawać tajniki pieluchowania dzieci. Z kolei błyskawiczna i płynna nawigacja na urządzeniach mobilnych (RWD) sprawia, że każdy będzie chciał przeglądać ofertę sklepu godzinami, wypełniając przy tym swój koszyk zakupowy.

Żaden liczący się e-commerce Zator nie obejdzie się dziś bez szybkiej dostawy, elektronicznych płatności i publikacji ogłoszeń. Dlatego wykonaliśmy szereg integracji pozwalających na uproszczenie procesu dostawy (InPost, FedEx), płatności (Tpay) oraz automatycznego dodawania i monitoringu ogłoszeń w ramach Allegro. Dzięki integracji z XML sklep może udostępniać swoją bazę produktów hurtowniom, co daje możliwość nawiązania współpracy partnerskiej bez zbędnych inwestycji w infrastrukturę.

Wdrożone systemy marketingowe pozwoliły na zbudowanie lepszych i trwalszych relacji między marką Mommy Mouse a klientami. Dzięki tym zabiegom konwersja uległa znaczącej poprawie, a użytkownicy jeszcze chętniej odwiedzają serwis. Wszystko za sprawą implementacji elastycznego systemu przecen (promocji), funkcji odliczania czasu do końca akcji promocyjnych, opcji alertów popup czy systemu mailingowego, który pozwala dotrzeć z ofertą do szerokiego grona klientów. Natomiast moduł wielojęzyczności (polski, angielski) znacząco ułatwia zakupy obcokrajowcom, by i oni mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty. Wartościowym uzupełnieniem funkcjonalności sklepu było dodanie integracji z social media (FB, Insta, YT), by efektywnie zaangażować fanów marki.

Jak wspomnieliśmy na początku, wykonany projekt cały czas jest rozwojowy, dlatego nieustannie działamy, prowadząc obsługę techniczną serwisu, tworząc jego treści (i tłumaczymy), projektując grafikę, nagrywając materiały wideo (w tym na YouTube) oraz wspierając i doradzając na każdym etapie współpracy.

Otrzymane referencje