A wszystko na zlecenie spółki Inter System, właściciela serwisu moskitiery-balkonowe.pl. To ciekawa realizacja, która pokazuje, że precyzyjna konfiguracja i sprzedaż moskitier może odbywać się w pełni zdalnie za pośrednictwem nowoczesnych rozwiązań IT.
Spoglądając na interfejs serwisu (wykonanego na silniku WordPress), uwagę przykuwa duży autoslajder prezentujący fotografie produktowe, a do tego jasny, neutralny layout. Dzięki zastosowaniu technologii RWD przewijanie witryny na dowolnym urządzeniu mobilnym jest komfortowe, a oczom użytkownika ukazują się m.in. wideo z prezentacją moskitier oraz moduł newslettera, który pozwoli zbudować listę mailingową – przydatną np. do prowadzenia kampanii marketingowych Chrzanów. Przejrzystą nawigację zapewnia również „pływające menu” oraz „back to the top button”.
Wykonanie witryny www Chrzanów polegało na takim dopracowaniu szczegółów, aby każdy potencjalny klient e-sklepu mógł bez problemów skonfigurować swoją moskitierę oraz sprawdzić dostępność i cenę. Było to możliwe dzięki zastosowaniu platformy WooCommerce i dedykowanego kalkulatora moskitier. Co więcej, serwis www został został również zintegrowany ze sklepem na Facebooku. To duży atut w dobie dominacji mediów społecznościowych na każdej płaszczyźnie życia codziennego. Wracając do sklepu online Chrzanów, warto podkreślić, że jest dość nietypowy, ponieważ asortyment ogranicza się tylko do sprzedaży moskitier na wymiar. Mimo to, nie brak edycji koszyka i personalizacji produktu. Z kolei proces transakcyjny to już intuicyjny formularz zamówienia wzbogacony o moduł kuponów rabatowych oraz możliwość złożenia zamówienia zarówno przez zarejestrowane konto klienta, jak i bez niego.
Serwis zawiera także szereg usprawnień i ułatwień, które pozwolą zwiększyć efektywność działań promocyjnych, reklamowych i marketingowych. Mowa o integracjach z social media (Facebook/Instagram) czy narzędziu ułatwiającym komunikację – LiveChat FB Messenger. Jedna z zakładek stanowi zaplecze materiałów wideo, gdzie znajdują się filmy pokazujące, jak zamontować moskitiery. Do tego możliwość pobrania e-instrukcji w formie wygodnego pliku PDF. Z kolei przykładowe realizacje klienci mogą zobaczyć, otwierając moduł galerii. Każdy, kto woli tradycyjną formę kontaktu z marką, może wysłać wiadomość za pomocą prostego formularza zabezpieczonego reCAPTCHĄ oraz wyznaczyć trasę dojazdu dzięki integracji z GoogleMaps.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów