Jednym z nich jest gospodarstwo rolne z Polanki Wielkiej, dla którego wykonaliśmy sklep internetowy olejeprostozpola.pl. Oferta e-sklepu to przede wszystkim oleje, ziarna i makuchy, który są pozyskiwane z lokalnych upraw rzepaku, lnu i czarnuszki.
W tej realizacji opracowaliśmy zarówno stronę internetową z wykorzystaniem popularnego i funkcjonalnego systemu zarządzania treścią WordPress, jak i serwis sprzedażowy działający na łatwo konfigurowalnym silniku od WooCommerce. Takie połączenie daje nie tylko mnóstwo możliwości rozwoju w przyszłości, ale także zapewnia prostą obsługę panelu administracyjnego czy dostępność do szerokiego supportu technicznego. Szata graficzna witryny www Zator to autorski projekt, który wyróżnia się minimalistycznym podejściem oraz grafitową barwą, będącą wyrazem wysokiej jakości i profesjonalizmu. Na stronie głównej znajduje się automatyczny slajder, a kolejne sekcje to m.in. oferta, polecane produkty czy moduł bloga, który stanowi doskonałe zaplecze dla działań SEO (pozycjonowania).
Serwis został wykonany w standardzie RWD, co pozwala na komfortowe przeglądanie na urządzeniach mobilnych. Natomiast dodanie „pływającego menu” i „back to the top buttona” korzystanie wpływa na ergonomię użytkowania. Na uwagę zasługują też integracje z social media (FB/Insta), dzięki którym można szybko przejść na fanpage. To także skuteczne narzędzie marketingowe. Warto podkreślić, że witryna posiada zakładkę z intuicyjnym formularzem do zgłaszania zapytań, a dane kontaktowe są interaktywne, co docenią zwłaszcza użytkownicy urządzeń z Androidem.
Sklep internetowy Zator posiada przyjazny interfejs. Duża w tym zasługa uporządkowanego katalogu produktów wraz z kategoriami. Nie bez znaczenia jest też wyszukiwarka z technologią AJAX dająca możliwość wyszukiwania dynamicznego, znanego m.in. z Google. Wystarczy wpisać kilka znaków, by wyszukiwarka od razu wyświetliła najbardziej pasujące produkty z ich tytułami, miniaturkami i cenami. Co więcej, produkty można sortować wg takich parametrów jak cena, popularność, średnia ocena czy data dodania. Można także ustawić liczbę aktualnie wyświetlanych produktów z zakresu 8/12/18/24.
Podstrony produktów zawierają wyczerpujące opisy oraz galerię zdjęć, które można przeglądać na pełnym ekranie, przybliżać i udostępniać w social media (FB/Twitter/Pinterest) czy pobrać. Do tego wyświetla się aktualna liczba osób obserwujących dany produkt, a w dolnej części działa karuzela podobnych produktów, które mogą zainteresować użytkownika. Co ważne, na każdej podstronie jest możliwość dodania komentarza nt. produktu oraz jego oceny w skali 1-5 gwiazdek.
Proces zakupowy jest bardzo intuicyjny za sprawą opcji szybkich zakupów i edycji koszyka – wystarczy 1 klik, by od razu przejść do realizacji transakcji. Zakupów można dokonać zarówno przy użyciu wygodnego panelu klienta, rejestrując wcześniej konto, jak i bez niego. Można również skorzystać z formularza kodów rabatowych, który sprawdzi się podczas kampanii promocyjnych. Sklep posiada integrację z firmą kurierską InPost, co przekłada się na szybszą i bardziej skoordynowaną realizację wysyłki za pośrednictwem wspólnego systemu oraz sieci paczkomatów. Z kolei płatności można dokonać za pomocą tPay, czyli platformy do szybkich przelewów online. Formularze zamówienia są czytelne i logicznie uporządkowane zaś korzystanie z nich powinno być łatwe i przyjemne dla zdecydowanej większości użytkowników.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów