Opis realizacji

Rynek domków noclegowych na Mazurach jest wyjątkowo konkurencyjny, więc każda nowa inwestycja w tej części Polski wymaga innowacyjnych pomysłów, w tym dobrego biznesplanu i nieszablonowego podejścia do tematu. W najnowszej realizacji staraliśmy się pomóc świeżo założonej Osadzie Wejsuny swoją wiedzą i doświadczeniem. Wszystko po to, aby Osada mogła zaprezentować się w Sieci w jak najlepszy sposób – nowoczesnej i oryginalnej strony www Mazury. Co wykonaliśmy dla tego klienta?

Oczywiście funkcjonalną i szybko działającą stronę internetową, która urzeka minimalistycznym designem oraz przyciąga wzrok każdego wczasowicza, który właśnie szuka noclegu w krainie 1000 jezior. Wybór padł na szablon strony wizytówkowej, dzięki czemu można było zachować złotą proporcję między contentem a przyjazną formą graficzną. Dodatkowo, płynne działanie i intuicyjna nawigacja po zasobach witryny świetnie wpływają na wrażenia użytkownika, dając tym samym pożądany poziom UI/UX. Co więcej, zastosowanie nowoczesnego standardu RWD, umożliwiającego przeglądanie strony na smartfonie, tablecie, laptopie czy PC zwiększa jej dostępność. A jeśli dodamy do tego subtelne udogodnienia w postaci „pływającego menu” czy „back to the top button”, otrzymamy bardzo praktyczną w użytku witrynę www Mazury.

Minimalistyczna szata graficzna, jasne tło oraz mnóstwo zieleni to nawiązanie do sielskości miejsca wypoczynku oraz uczta dla oczu. Szczególnie w połączeniu z wysokiej jakości galerią foto oraz dodaniu wymownych favikon, podkreślających atuty noclegu. W dolnej części strony zdecydowano się na umieszczenie fragmentu mapy okolicy z zaznaczeniem lokalizacji Osady Wejsuny. To ciekawa i bardzo estetyczna alternatywa dla standardowej integracji z Mapami Google.

Dobrym rozwiązaniem jest też dodanie sekcji z przejrzystym i funkcjonalnym formularzem rezerwacyjnym, który pozwala na szybkie zgłoszenie chęci pobytu w Osadzie. W celu lepszego i bardziej profesjonalnego wizerunku w Sieci, dodano też integrację FB/Insta. To idealny sposób na zbudowanie społeczności klientów (gości) oraz świetny kanał do nawiązywania i podtrzymywania relacji, a także sprawdzona forma promowania firmy w social media. Nie można też zapomnieć o zaprojektowaniu logo Mazury, które świetnie wkomponuje się jako kluczowy element identyfikacji wizualnej dla nowo budowanej marki noclegowej.