Dzięki podzieleniu strony głównej na dwie części uzyskaliśmy bardzo przejrzysty układ.
Wyróżnione przez nas cztery kategorie umożliwiają klientom znalezienie najważniejszych informacji takich, jak kontakt telefoniczny lub mailowy. Przez odpowiednie dobranie profesjonalnej grafiki oraz kolorów stworzyliśmy wizytówkę, która przyciąga uwagę osób odwiedzających.
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że dobra strona internetowa umożliwia pozyskiwanie nowych klientów. Dlatego dodatkowo zdecydowaliśmy się umieszczenie mapy Google, która z łatwością pomoże trafić pod wybrany adres firmy.
Zawsze staramy się, aby klienci nie byli przytłoczeni nadmiarem informacji lub ilością zdjęć, dlatego wystarczy, że osoba zainteresowana usługą kliknie jedną z sześciu kategorii, a dowie się na czym dokładnie polega wybrana oferta, do kogo jest skierowana oraz co wchodzi w jej skład.
Ta strona wizytówka pokazuje profesjonalny charakter firmy i zachęca do skorzystania z jej usług.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów