Co więcej, popularność zyskał też zakup piwnic ogrodowych, które pomagają chronić zapasy żywności w niepewnych czasach. I właśnie taką działalność prowadzi nasz klient z Tychów, właściciel firmy East Tracked i serwisu piwniczkiogrodowe.com. To właśnie dla niego wykonaliśmy realizację strony www Tychy z katalogiem produktów.
Stworzony serwis online opiera się na szablonie wizytówkowym, dzięki czemu całość działa płynnie, a content pojawia się błyskawicznie. To duży atut, zwłaszcza jeśli dodamy do tego jasny layout oraz logiczny układ treści i sekcje ze zdjęciami czy filmami z realizacji. Zastosowanie standardu RWD umożliwiło przewijanie witryny bez przełączania oraz kompatybilność z urządzeniami mobilnymi. Strona główna serwisu zawiera przejrzystą i czytelną grafikę, przedstawiającą produkt, a użycie intuicyjnych favikon w sekcjach pozwala na lepszą percepcję. Z kolei dodanie „pływającego menu” oraz „back to the top buttona” zapewnia komfortowe skrolowanie witryny www Tychy, co pozytywnie wpływa na UI/UX.
W ramach serwisu zaprojektowano też funkcjonalny katalog produktów, zawierający dokładne parametry i grafiki oferowanych piwniczek. To duża zaleta, ponieważ potencjalny klient otrzymuje na tacy pełną specyfikację oraz cenę, więc nie musi niczego szukać. Ciekawym rozwiązaniem jest implementacja zegara statystyk, pokazującego liczbę wykonanych realizacji, zdobytych klientów czy długości rynkowego stażu.
Przechodząc do sekcji kontaktowej, warto zauważyć rozwijany formularz kontaktowy, który jest łatwy i szybki w wypełnieniu. Obok dodano integrację z Google Maps, dzięki czemu można od razu ustalić lokalizację firmy i dojazd. Ważnym elementem jest wdrożenie integracji z Facebookiem, ponieważ pomoże to na przyciągnięcie większej liczby klientów, wymianę opinii oraz budowę zaangażowanej społeczności, jak również bieżący feedback dla właściciela firmy. Realizacja została uwieńczona opracowaniem i drukiem eleganckich wizytówek.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów