Projekt zakładał uruchomienie witryny internetowej, która będzie w sposób przejrzysty prezentować zarówno owocową ofertę, jak i całą plantację jako firmę spełniającą potrzeby konsumentów i klientów hurtowych. W efekcie stworzyliśmy serwis oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Mowa tu o systemie zarządzania treścią klasy WordPress, będący idealnym narzędziem do budowy nowoczesnej strony www Zator. Za tym CMS-em przemawia prostota obsługi, intuicyjność oraz olbrzymie możliwości konfiguracji i bezpieczeństwo.
Następnie opracowaliśmy autorski projekt graficzny, który swoim designem budzi pozytywne emocje i zwyczajnie dobrze się kojarzy. A to bardzo ważny aspekt, który decyduje o zainteresowaniu użytkownika serwisem, czyli potencjalnego klienta. Jasne tło (layout), duże i wyraźne fotografie wraz z oryginalną czcionką i tematyczną paletą kolorystyczną (głównie czerwień) sprawiają, że strona jest atrakcyjna dla większości użytkowników. Homepage to wyraziste foto truskawek (a jakżeby inaczej!) i symbole międzynarodowych certyfikatów. Kolejne sekcje zawierają „zajawkowe” informacje nt. oferty oraz zbiorów i dystrybucji. Zaś na końcu jest zaproszenie na blog, a także stopka. Więcej szczegółów znajduje się w poszczególnych zakładkach menu.
Witryna posiada wdrożony standard RWD, który pozwala na bezproblemowe wyświetlanie contentu na urządzeniach mobilnych. Za komfortową nawigację odpowiadają m.in. „back to the top button” oraz będące zawsze pod ręką „pływające menu”. Na stronie znajduje się również moduł bloga – dobre wsparcie dla SEO (wpływa na pozycję w Google) oraz zalążek do dalszej budowy wizerunku marki. Do tego oczywiście moduł galerii (slideshow, full screen) z fotografiami z życia plantacji. Na uwagę zasługuje też LiveChat FB Messenger – idealne narzędzie do prowadzenia nowoczesnej komunikacji real-time. Nie zabrakło też kluczowych elementów, czyli integracji z FB i Insta, która służy nie tylko dostarczeniu bieżących informacji klientom, ale również pozwala na budowę i rozwój zaangażowanej społeczności konsumenckiej. Ma też pozytywny wpływ na SEO. Zarówno stopka, jak i zakładka kontaktowa zawierają integrację z GoogleMaps. Dzięki niej klient może sprawdzić lokalizację oraz wyznaczyć trasę dojazdu. W efekcie, wykonana realizacja z pewnością ugruntuje wizerunek firmy w Internecie oraz wpłynie na wzrost zainteresowania ofertą naszego zleceniodawcy.