Nasz klient, na co dzień pomagający pacjentom w Białymstoku i Warszawie, pragnął, aby jego witryna w pełni oddawała tym, czym się zajmuje: leczeniem bólu.
Branża medyczna rządzi się nieco innymi prawami niż typowy biznes, szczególnie w zakresie wizerunku i zakresie możliwości reklamy/promocji. Dlatego nasza agencja interaktywna została poproszona o przygotowanie czytelnej i pozytywnie nastrajającej witryny internetowej, która zachęcałaby do skorzystania z usług i porad lekarskich. Aby spełnić te oczekiwania, położyliśmy duży nacisk na opracowanie unikalnej grafiki oraz przyjaznego interfejsu z zachowaniem dobrych praktyk UI/UX. W efekcie na stronie głównej użytkownicy znajdą jasne tło, fotografie związane ze specjalizacją lekarza oraz stonowane grafiki bazujące na odcieniach zieleni i niebieskiego, które wzbudzają zaufanie. Nie zabrakło też dedykowanych favikon i przycisków funkcyjnych. Homepage zawiera najważniejsze informacje o profilu działalności oraz integrację z portalem znanylekarz.pl, co wpływa korzystnie na wiarygodność specjalisty w oczach potencjalnych pacjentów. Jest też sekcja z krótkim biogramem lekarza oraz niezbędne i interaktywne dane kontaktowe znajdujące się w dedykowanej zakładce.
Pod względem technicznym tworzenie strony www dla naszego klienta to zastosowanie popularnej platformy do zarządzania treścią (CMS) jaką jest WordPress. Dzięki temu, serwis nie tylko pozwala na szeroki zakres konfiguracji, ale także jest bardzo łatwy w administrowaniu, nawet przez laika. Co więcej, wykonaną stronę internetową można w przyszłości rozbudować o nowe funkcjonalności, moduły lub wtyczki w zależności od tego, w jakim kierunku będzie rozwijała się praktyka lekarska naszego klienta.
Ponadto, należy wspomnieć o wdrożeniu standardu Responsive Web Design, który pozwala na bezproblemowe przeglądanie serwisu na ekranie dowolnego urządzenia mobilnego. Za dobrą nawigację i ergonomię użytkowania odpowiadają m.in. „back to the top button” oraz „pływające menu”, dzięki czemu przeglądanie strony jest płynne i intuicyjne. Nie bez znaczenia jest także wdrożenie modułu bloga – elementu, który przy zachowaniu systematycznej publikacji wartościowych wpisów ułatwia rozwój contentu witryny www. A to przekłada się na możliwości pozycjonowania (SEO) w wyszukiwarce Google. Blog pomaga także wzmocnić wizerunek lekarza jako eksperta w zakresie swojej specjalizacji.

930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów