Opis realizacji

W zatorskim zagłębiu turystycznym nietrudno znaleźć lokal gastronomiczny. Ale nie lada wyzwaniem jest odkrycie wyjątkowego miejsca, w którym można spróbować prawdziwej włoskiej kuchni oraz rozkoszować się ciszą i spokojem. Taka właśnie jest Restauracja Parma, która zleciła naszej ekipie wykonanie strony www Zator. A wszystko po to, aby każdy turysta i mieszkaniec Doliny Karpia dowiedział się o nowym punkcie dobrego jedzenia na zatorskiej mapie kulinarnej. Jakie bogactwa kryje nowo powstały serwis?

Przede wszystkim jest to witryna internetowa, która łączy w sobie elegancki minimalizm z nowoczesnym podejściem do web designu. Wyraziliśmy to poprzez zastosowanie unikalnych elementów graficznych, dodanie funkcjonalnych integracji i implementacji nowoczesnej technologii Responsive Web Design (m.in. prawidłowe wyświetlanie strony na wszystkich urządzeniach). Czarny layout dodaje powagi oraz szepcze, że restauracja jest przygotowana na obsługę klienta o wyrafinowanych wymaganiach. Strona została osadzona na szablonie wizytówkowym WordPress, co przekłada się na rewelacyjną łatwość obsługi i administracji oraz możliwości rozbudowy w przyszłości.

Na homepage’u witryny www Zator znajdziemy automatyczny slider, gdzie przedstawiane są fotografie dań włoskich – to dobry wstęp, aby lepiej poznać menu oraz paletę usług dodatkowych lokalu. Jeśli chodzi o rozwiązania z zakresu komfortu użytkowania serwisu (UI/UX), to tradycyjnie dodano „pływające menu” oraz back to the top button, które pozwalają na szybką nawigację, bez zbędnego klikania. Ponadto, zastosowano interaktywne dane teleadresowe, które pozwalają nawiązać połączenie, napisanie maila czy przejście do GoogleMaps jednym kliknięciem. Z kolei restauracyjne specjały można oglądać także dzięki modułowi galerii z opcją full screen i podglądem miniaturek na bocznym panelu. Dodatkowe atuty serwisu to wdrożenie integracji Facebook i Instagram, dzięki którym będzie można rozwijać markę i zbudować grono zaangażowanych konsumentów. Natomiast w zakładce kontaktowej dodano integrację GoogleMaps – ułatwi lokalizację i wyznaczenie trasy dojazdu do lokalu. W ramach realizacji opracowano profesjonalne treści (copywriting Zator) oraz zaprojektowano logo. To inwestycje, które z każdym tygodniem będą korzystnie wpływać na wizerunek Restauracji Parma.