Tym razem przedstawiamy realizację sklepu internetowego, który jest wizytówką polskiego przedstawicielstwa (Novum Polska) z siedzibą w Tomicach koło Wadowic niderlandzkiej firmy Vet-SchroederTollisan zajmującej się weterynarią i sprzedażą pokarmu, suplementów i produktów leczniczych dla gołębi startujących w lotach.
W tym projekcie ekipa Proadax wykonała e-sklep Tomice działający w bardzo specjalistycznej branży, jaką jest karmienie gołębi biorących czynny udział w lotach długodystansowych. W związku z tym, użytkownikami i klientami sklepu on-line będą zawodowcy, którzy potrzebują dedykowanych produktów. Doskonałym narzędziem do tego celu jest elastyczna platforma WordPress z szablonem i technologią RWD oraz komponent WooCommerce, który pozwolił na uwzględnienie wszelkich wymagań zleceniodawcy. Szata graficzna e-sklepu nawiązuje do jego macierzystej spółki z Niderlandów. Do tego dodaliśmy przejrzyste sekcje opisujące historię firmy, box z favikonami korzyści, a także widoczne kafelki do oferty produktowej.
Serwis www Tomice posiada też moduł wielojęzyczności (polski + 12 języków) oraz pakiet przydatnych integracji Facebook i Twitter. Natomiast integracja z GoogleMaps znajduje się w sekcji kontaktowej (razem z formularzem) oraz na innych podstronach. Sprawniejszą nawigację zapewniają „pływające menu” i back to the top button. Przechodząc do walorów e-sklepu, należy wspomnieć o bezpiecznych płatnościach dzięki integracji z tpay, a także logicznym ułożeniu kategorii produktowych, które wyróżniono kolorami.
Użytkownicy mogą korzystać z wyszukiwarki dynamicznej (technologia AJAX), która umożliwia znalezienie produktu już po wpisaniu pierwszych liter nazwy – wtedy pojawiają się sugerowane (pasujące) przedmioty wraz z tytułem, ceną i miniaturką. Pełny katalog produktów można też pobrać w formacie PDF i zapisać na dysku swojego urządzenia. Przydatnym narzędziem sklepu on-line jest filtrowanie oferty po cenie oraz opcja sortowania wg popularności, daty dodania i ceny. Pobieżne zapoznanie się z ofertą oraz bezpośredni zakup zapewnia tzw. szybki podgląd produktu, który nie wymaga przechodzenia do podstrony. Podobnie działa koszyk – kiedy klient doda do niego produkt, może też automatycznie podejrzeć jego zawartość na bocznym panelu wraz z opcją edycji. Jeśli użytkownik zdecyduje się obejrzeć dokładnie produkt, wystarczy że kliknie, a jego oczom ukażą się fotografie z opcją powiększenia (po najechaniu kursorem), dokładny opis i kluczowe cechy. Ponadto, będzie mógł dodać go do ulubionych oraz udostępnić link w social media (Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Telegram). Natomiast w dolnej części podstrony sprawdzi przykładowy zestaw podobnych produktów danej kategorii.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów