Opis realizacji

„Szlachetne zdrowie, nikt się nie dowie, jako smakujesz, aż się zepsujesz (…)”. Ten fragment z fraszki „Na zdrowie” Jana Kochanowskiego znają chyba wszyscy ze względu na uniwersalne i wciąż aktualne mądrości w niej zawarte. A te doskonale rozumie nasz Klient, firma Bio-reh z Oświęcimia, który zajmuje się rehabilitacją dzieci i dorosłych. Aby być bliżej pacjentów postanowiła zlecić nam zaprojektowanie strony internetowej, lifting logo, a także wykonanie sesji foto i spaceru video.

W efekcie prace projektowe polegały na stworzeniu strony www Oświęcim na platformie WordPress, która jest intuicyjna oraz posiada wiele opcji konfiguracji. Na homepage’u postawiono na sielankowy motyw szczęśliwej rodziny oraz zadbano o wysoką przejrzystość contentu, który został logicznie rozplanowany, wypełniając harmonijnie stronę. Na uwagę zasługują ciepłe różowe elementy interfejsu oraz spacer video Oświęcim „z życia gabinetu” – wszystko to budzi zaufanie i świadczy o trosce i fachowości ośrodka. Dla osób chcących zakupić akcesoria medyczne dodano przekierowanie do sklepu online.

Aspekty techniczne i ergonomiczne to głównie zastosowanie standardu RWD (kompatybilność z urządzeniami mobilnymi) oraz praktycznych rozwiązań typu „pływające menu”, back to the top button czy technologia AJAX w module wyszukiwarki, co pozwala na szybkie odnalezienie danej usługi przez użytkownika. Prezentacja oferty to interaktywne miniaturki, które zmieniają kolor i są podświetlane na różowo po najechaniu myszką. Zainteresowanie budzi też odświeżone, minimalistyczne logo Oświęcim. Bardzo przyjaznym rozwiązaniem jest zakładka z kadrą, gdzie każdy rehabilitant posiada swoje zdjęcie, specjalizację oraz formularz kontaktowy. Pacjent może poznać wcześniej osobę, z którą będzie współpracował. W celu podkreślenia wysokiego poziomu usług dodano slajder z opiniami pacjentów, a lepsze pozycjonowanie w Google zapewnia podpięty moduł bloga.

Za komunikację odpowiada integracja z LiceChat FB Messenger oraz opcja zamówienia rozmowy telefonicznej. Ponadto, widoczne na stronie adres mailowy, nr tel. i adres pocztowy, po kliknięciu, umożliwiają automatyczne przekierowanie do Outlooka, aplikacji do rozmów telefonicznych czy przejście do GoogleMaps, aby ustalić dojazd. Nie zabrakło też integracji z social media z takimi serwisami jak FB, Insta i YT. Strona www Oświęcim posiada również zakładkę kontaktową z krótkim formularzem oraz integracją z GoogleMaps.