Zaczęliśmy od opracowania identyfikacji wizualnej, czyli wyborze schematu kolorów, który będzie przewijał się w logotypie i materiałach graficznych związanych z firmą. Na tej podstawie opracowaliśmy projekt strony internetowej, której nie sposób nie zapamiętać – każdy, kto chociaż raz ją odwiedził, będzie kojarzył markę Supiko z odcieniem ciemnego błękitu.
Strona przemawia głównie za sprawą grafiki. Poświęciliśmy wiele godzin na zaawansowany retusz zdjęć wraz z przygotowaniem modeli trójwymiarowych. Nasz trud nie poszedł jednak na marne, bo udoskonalone grafiki to pierwsze, co ukazuje się odwiedzającemu za sprawą dynamicznego slajdera zajmującego cały ekran. Scrollując dalej, internauta od razu trafia do sekcji, w której przedstawione zostało portfolio.
Ciekawym rozwiązaniem jest nietuzinkowa integracja z social media, którą można zobaczyć w zakładce Diary. Jest to automatycznie generowana sekcja, która zaciąga ostatnie wpisy z różnych platform społecznościowych firmy wraz z możliwością filtrowania wyników. To ukłon w stronę użytkowników mobilnych, jak zresztą całe kodowanie zgodnie z techniką RWD, dzięki któremu witryna automatycznie dostosowuje się do rozmiaru okna urządzenia, zapewniając komfortowe przeglądanie i dostęp do wszystkich funkcji.
Referencje
Już dłużej współpracuje z agencją Proadax i współpraca jest znakomita. Firma jest bardzo rzetelna, wszystkie projekty wykonuje na czas i nawet przed skończeniem terminu. Po ukończeniu terminu Pan Adam służy dalszą pomocą i nowymi pomysłami , które sprawiają, że dany projekt staje się atrakcyjniejszy. Zdecydowanie polecam.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów