Prace rozpoczęliśmy od integracji z Allegro, co umożliwia klientom dostęp do produktów na różnych platformach zakupowych. Dla sprzedawców jest to ułatwienie, pozwalające na wystawianie ogłoszeń na różnych portalach za pomocą jednego miejsca – strony www. Panel umożliwia łatwe ustawienie różnych cen i parametrów dla każdej platformy z osobna. Dodatkowo, integracja z FakturaXL usprawniła procesy związane z fakturowaniem i dokumentacją. Sklep został ponadto zintegrowany z DPD i Inpost, co znacznie ułatwiło składanie i dostawy zamówień. Nie zapomnieliśmy o Dyrektywie OMNIBUS, dodając, chociażby znane już „najniższa cena z 30 dni przed obniżką”. Wdrożony przez nas newsletter umożliwia wysyłanie regularnych wiadomości e-mail do subskrybentów i pozostanie z nimi w stałym kontakcie. W ten sposób możesz informować swoich klientów o nowościach, promocjach, zmianach w sklepie internetowym czy najnowszej ofercie. To jedno z najbardziej efektywnych narzędzi w marketingu internetowym.
W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność stworzyć i wdrożyć nowy sklep internetowy Trade Pro, specjalizujący się w chemii i kosmetykach do domu.