Tworzenie stron www Liszki dla małej firmy

weterynaria-liszki (2)Strategia promowania marki w Internecie oraz ogólnie firmy to raczej trudne zadanie, które zwykle wykonuje się za pośrednictwem podmiotów zewnętrznych. Za przykład może tutaj służyć agencja interaktywna Liszki. Budowa witryny internetowej jest niezbędnym elementem tej procedury, ponieważ stanowi swoisty integrator dla rożnego rodzaju wtyczek i rozszerzeń w postaci sklepu online na silniku WooCommerce czy szeregu innych kreatywnych rozwiązań.

Nie ulega wątpliwości, że tworzenie stron www Liszki to praca wymagająca odpowiedniego podejścia – chodzi głównie o zaangażowanie specjalistów, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie, znajomość branży, w której działa nasza firma oraz otwarty umysł na nowości i trendy w web designie. Mała firma powinna zainwestować w budowę swojej własnej strony internetowej, nawet gdyby była to prosta witryna wizytówkowa czy minimalistyczny onepage. Dzięki temu zyskamy o wiele więcej konwersji sprzedażowej niż w przypadku tradycyjnych form reklamy czy promocji. Dlatego zobaczmy, jak to wykonać krok po kroku.

Jak projektowanie strony www wpływa na wizerunek biznesu?

Najpierw należy dobrze zastanowić się, czego tak naprawdę oczekujemy od naszego biznesu – czy będzie to szybki zysk, czy może budowa silnej marki na solidnych fundamentach, która długofalowo będzie nam przynosić konkretne korzyści oraz zyska wielu stałych klientów na lata. Jeśli wybierzemy tę druga opcję, to pamiętajmy, że tworzenie strony powinniśmy zlecić agencji interaktywnej, która w znaczący sposób pomoże nam zrealizować ten cel. Wykwalifikowana kadra będzie dla nas solidnym wsparciem, a są to tacy fachowcy jak na przykład:

  • graphic designerzy,
  • web developerzy,
  • marketingowcy,
  • spece od sesji foto-video (w tym filmowanie dronem),
  • copywriterzy,
  • content managerowie,
  • i inni fachowcy.

Mając do dyspozycji taką ekipę, możemy być spokojni – wspólnie opracujemy dobrą strategię promowania firmy oraz od razu zaczniemy wdrażać jej założenia w życie, bowiem Internet nie znosi próżni.

Dodatkowym atutem takiego rozwiązania jest bieżąca pomoc – projektowanie stron wymaga czasu i cierpliwości, ale w tym przypadku będzie to bułka z masłem. Ważne, żeby klienci dobrze odebrali zmiany i zaczęli ją regularnie odwiedzać oraz kupować nasze produkty za pomocą modułu sprzedażowego jakim jest sklep internetowy Liszki.

Czy ważny jest spójny przekaz?

Czasy i warunki prowadzenia działalności gospodarczej, a zwłaszcza handlu w Sieci, znacznie się zmieniły w ostatniej dekadzie. Dlatego też spójny przekaz to praktycznie „must have” każdej liczącej się marki z branży e-commerce Liszki. Oczywiście – Jeff Bezos może sobie pozwolić na ekstrawaganckie pomysły, ponieważ jego moloch i bez szerokiej reklamy internetowej będzie przynosił zyski, jednak w kontekście małych firm lub tych, które dopiero wkraczają do Sieci to praktycznie niemożliwie.

Trzeba zauważyć, że kwestia projektowania strony www zawsze opiera się na serwowaniu jednolitego przekazu, ponieważ inaczej byłaby niespójna, a w efekcie content straciłby na atrakcyjności jako całość. W związku z tym musimy robić wszystko, by zainteresować użytkownika (klienta) i sprawić, by zechciał zaangażować się na przykład czytając bloga, biorąc udział w akcji promocyjnej czy korzystając a bardzo atrakcyjnej wyprzedaży. Dlatego eksperci od e-marketingu podejmą takie działania jak:

  • reklama w Google Ads oraz Facebook Ads;
  • zapewnienie wysokiej pozycji w wyszukiwarce;
  • integracja z Social Media (Insta, FB, Twitter);
  • pomoc w prowadzeniu kanału na YouTube;
  • uruchomienie bloga;
  • praktyczne integracje w e-handlu;
  • projekty graficzne Liszki;
  • spójną identyfikację wizualną.

Dzięki temu nasza witryna stanie się lepiej widoczna w Sieci, a my będziemy mogli liczyć na wzrost popularności marki oraz zysk.

Zadbaj o odświeżanie stron internetowych Liszki

Tworzenie strony to nie epizod w życiu firmy, ale ciągła praca nad aktualizacją treści. Projektowanie strony wymaga nieustannego odświeżania witryny, bowiem stanowi ona bezpośredni łącznik między klientem a firmą. Dlatego postarajmy się o jak najlepszy content i jego aktualność.