Po briefie stało się jasne, że naszym zadaniem będzie tworzenie sklepu online Warszawa dedykowanego konsumentowi z segmentu premium. Oznacza to ni mniej, ni więcej jak tylko stworzenie serwisu, który będzie urzekał prostotą, płynnością działania oraz trafnie odpowiadał na potrzeby wymagającego konsumenta. E-sklep został osadzony na silniku WooCommerce, natomiast sam CMS strony to dobrze znany WordPress, który wyróżnia się prostotą obsługi i dużymi możliwościami konfiguracji. Otwierając witrynę, potencjalny klient zobaczy content ubrany w oryginalny design oblany białym tłem oraz czytelny podział na sekcje wraz z ciekawie wkomponowanymi grafikami dzikich zwierząt. Do tego 6-planszowy, automatyczny slider na stronie głównej przedstawiający zalety karmy i promocję na start.
Co ciekawe, rejestrując sklepowe konto, klient otrzyma 10% rabatu na pierwsze zakupy. Serwis www Warszawa został zaprojektowany wg standardu RWD, co zapewnia komfortowe użytkowanie na dowolnym urządzeniu mobilnym. Ponadto, są tu udogodnienia wspierające nawigację jak „pływające menu” i „back to the top button”. Kolejne sekcje to wyczerpujące opisy produktów, moduł bloga oraz formularz zapisu do newslettera. Dwa ostatnie rozwiązania pozwalają odpowiednio na: wzrost zaufania i wyższą pozycję w wyszukiwarce oraz zwiększenie sprzedaży przez budowę bazy mailingowej. Nie zabrakło też integracji z social media (FB).
Jeśli potencjalni nabywcy zapoznają się już z ofertą produktową (czy zestawami), mogą przejść od razu do sklepu internetowego Warszawa, gdzie każda karma posiada wyczerpujący opis składu, składników analitycznych i dawkowania oraz opcję konfiguracji pod względem gramatury czy wielkości chrupka w przypadku karm suchych. Dodanie produktu do koszyka powoduje pojawienie się wysuwanego bara z zawartością koszyka oraz możliwością jego szybkiej edycji bez przechodzenia do podstrony. Każdy produkt można oglądać dzięki galerii wyposażonej w zoom, full screen i opcję udostępniania w social media (FB, Twitter, Pinterest). Jeśli zajdzie potrzeba szybkiego znalezienia danej karmy, wystarczy kliknąć opcję lupy i wpisać pierwsze litery nazwy, a dynamiczna wyszukiwarka (oparta na technologii AJAX) od razu pokaże wyniki zawierające pasujące produkty z ich miniaturkami i cenami.
Procedura transakcyjna jest intuicyjna i skrócona do niezbędnego minimum. W jej trakcie można skorzystać z formularza kodów rabatowych czy uwag do zamówienia, a następnie wybrać np. bezpieczne płatności dzięki integracji z Przelewy24 oraz zdecydować o formie dostawy (Inpost, Poczta Polska, DPD). W celu zadania dodatkowych pytań, warto użyć np. formularza kontaktowego.