Przystępując do prac nad tworzeniem serwisu dolinakarpia.eu, nawet nie przypuszczaliśmy, że tyle dowiemy się na temat walorów i atrakcji siedmiu gmin małopolskich wchodzących w skład obszaru zwanego Dolina Karpia. Ale to i dobrze. Nasza niewiedza w temacie atrakcji turystycznych pozwoliła na takie zaprojektowanie strony, które umożliwi każdemu użytkownikowi na szybkie zapoznanie się z serwisem.
W poszukiwaniu informacji pomoże intuicyjne menu, które zostało wkomponowane w ogromny banner z przyciągającym oko zdjęciem. Nasz klient nie ma się jednak czego obawiać – pomimo wielkiej grafiki zdołaliśmy zoptymalizować jej wagę w taki sposób, aby prędkość ładowania strony była jak najszybsza. Dotyczy to oczywiście wszystkich zdjęć na stronie, a jest ich nie mało.
Dobra organizacji rozbudowanego serwisu to kolejny atut. Dlatego zdecydowaliśmy się na zastosowanie czytelnych boxów podzielonych na kategorie, z których użytkownik przekierowywany jest na poszczególne podstrony z odpowiednimi atrakcjami regionu, czy firm oferujących swoje usługi. Nie zapomnieliśmy także o contencie (w tym blogu) – sformatowaliśmy treści tak, by były one czytelne, a także poprawne pod katem technicznym ze względu na kluczową rolę w dobrej widoczności strony w wyszukiwarce Google (optymalizacja słów kluczowych, SEO).
Na prośbę klienta serwis zintegrowaliśmy z social mediami. Po kliknięciu w zdjęcie mamy możliwość obejrzenia galerii zdjęć podpiętych pod konkretny wpis na FB, a także możliwość komentarza po bezproblemowym przejściu już na facebookowy profil Stowarzyszenia Doliny Karpia.
Całość dopełnia interaktywna mapa regionu, na której użytkownik może odhaczyć interesujące go obiekty.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów