W tym przypadku opracowaliśmy nowoczesną stronę internetową, która w oryginalny sposób prezentuje produkty hiszpańskiego producenta.
Tworzenie stron www Warszawa dla marek premium to wielkie wyróżnienie oraz bardzo wymagająca praca, ponieważ każdy detal wymaga specjalnego podejścia. I z tym zamierzeniem przystąpiliśmy do realizacji. Owocem jest serwis internetowy będący w pewnym sensie hiszpańskim odpowiednikiem, ale dostosowanym do charakteru i wymagań polskiego rynku i klientów. Stronę główną pokrywa dwuczęściowy slajder, który zawiera dedykowaną grafikę produktową oraz materiał wideo prezentujący hiszpańską fabrykę i zaplecze technologiczne. Przewijając witrynę, użytkownik zobaczy szczegółowe informacje o marce oraz slajdery z bestsellerami, galerię produktów oraz najnowsze zajawki wpisów blogowych. Zarówno homepage, jak i cały serwis internetowy stanowią spójną całość, utrzymaną w stonowanej kolorystyce dopasowanej do charakteru marki. W kolejnych zakładkach witryny www Warszawa znajdują się kolekcje produktowe, tj. materace, łóżka, poduszki i niezbędne akcesoria, które zostały opatrzone oryginalnymi materiałami graficznymi dostarczonymi przez producenta oraz prezentacja zastosowanych technologii.
CMS serwisu bazuje na silniku WordPress, co przekłada się na płynne działanie, łatwość konfiguracji i duże możliwości dobrania aktualnych wtyczek oraz łatwy w obsłudze panel administracyjny. Z kolei klient doceni dedykowany szablon, intuicyjną nawigację i uporządkowanie contentu. Co więcej, witrynę zaprojektowaliśmy z wykorzystaniem zasad UI/UX, jak również technologii RWD, co ułatwia wyświetlanie na ekranach urządzeń mobilnych. Z kolei „pływające menu”, wyszukiwarka produktów oraz „back to the top button” znacznie ułatwiają poruszanie się po serwisie. Witryna posiada też integracje social media – Facebook, Instagram, Twitter, YouTube – co pozwala budować zasięgi, nawiązać komunikację z klientami oraz zadbać o wizerunek marki zgodny ze strategią marketingową. Ponadto, serwis zawiera zakładkę poświęconą salonom sprzedaży – dzięki wdrożonej integracji z GoogleMaps klienci mogą szybko i łatwo wyszukać salon sprzedaży na terenie Polski. Dodatkowo umieściliśmy funkcjonalny formularz kontaktowy.
W ramach tej realizacji tworzymy też profesjonalne treści blogowe Warszawa oraz prowadzimy kanał social media (FB i IG), dzięki czemu kreujemy pozytywne relacje między marką a konsumentami. A to z kolei owocuje lepszą pozycją w wyszukiwarkach i nie tylko.