Stąd tez wysyp sklepów internetowych oferujących oryginalne produkty kuchni śródziemnomorskiej jak oliwy z oliwek czy zakręcone makarony. Co ciekawe, nasz Klient – firma Matyl Feinkost – z siedzibą w Bieńkówce między Makowem Podhalańskim a Suchą Beskidzką zajmuje się sprzedażą takich produktów, będąc generalnym przedstawicielem niemieckiej marki Wajos w Polsce.
Głównym zadaniem było opracowanie nowoczesnego sklepu online, który łączyłby w sobie nienaganny design z pasją do jedzenia oraz wyjątkową ergonomią użytkowania. W takich przypadkach nie sposób uciec od minimalizmu, który zagościł również na witrynie naszego Klienta. Białe tło oraz czarne elementy interfejsu w pełni ukazują istotę rzeczy oraz podkreślają, ze sklep internetowy Sucha Beskidzka oferuje produkty premium. Homepage zachęca do przeglądania, poczynając od slajdera ze zdjęciami klasyki włoskiej kuchni. Oczywiście nie zabrakło technologii RWD pozwalającej na przeglądanie oferty na urządzeniach mobilnych oraz łatwej obsługi strony dzięki „pływającemu menu” czy back to the top button. Inne sklepy online Maków Podhalański mogą się uczyć, jak efektywnie wdrażać wysokie standardy z zakresu UI/UX.
Potencjalny Klient, przechodząc do katalogu produktów, od razu natknie się nie tylko na bogatą i ciekawie zaprezentowaną ofertę, ale także wyjątkowo szybkie i płynne działanie strony www Sucha Beskidzka. Odkrywanie produktów jest bardzo proste dzięki zastosowaniu wyszukiwarki w technologii AJAX. W skrócie: szukanie na bieżąco, bez zbędnego klikania. Bardzo podobnie jest w przypadku dodawania produktów do koszyka, jego edycji oraz składania zamówienia – wszystko odbywa się niemal automatycznie bez odwiedzania wielu podstron. Ponadto, kupujący mają do dyspozycji szeroką paletę opcji płatności, w tym płatności online Przelewy24 oraz dostawy, co znacznie ułatwia i przyspiesza proces zakupowy.
O jeszcze lepszą funkcjonalność opracowanego e-sklepu Maków Podhalański dbają takie elementy jak moduł newslettera, który pozwala kierować spersonalizowaną ofertę do konsumentów. Co więcej, wdrożono też integrację Facebook/Instagram, dzięki czemu nawiązanie relacji, promocja oferty oraz wymiana informacji będą jeszcze szybsze, atrakcyjniejsze i efektywniejsze. Z kolei w zakładce „kontakt” standardowo znajduje się czytelny i łatwy w obsłudze formularz kontaktowy służący tradycyjnej komunikacji z marką, a także praktyczna integracja – Google Maps, ułatwiająca lokalizację i ewentualny dojazd.