Opis realizacji

E-commerce zagościło już na dobre w polskim biznesie, a co więcej jest to prawdopodobnie najbardziej lubiany kanał sprzedaży, zwłaszcza przez młodych konsumentów. Nie inaczej było w przypadku stołecznej spółki Elite Expeditions, która stworzyła markę Deer Dog oferującą karmy dla psów na bazie dziczyzny. Przy okazji marka ta stała się naszym zleceniodawcą, ponieważ postanowiła wykroić dla siebie kawałek z wciąż rosnącego e-commerce’owego tortu.

Po briefie stało się jasne, że naszym zadaniem będzie tworzenie sklepu online Warszawa dedykowanego konsumentowi z segmentu premium. Oznacza to ni mniej, ni więcej jak tylko stworzenie serwisu, który będzie urzekał prostotą, płynnością działania oraz trafnie odpowiadał na potrzeby wymagającego konsumenta. E-sklep został osadzony na silniku WooCommerce, natomiast sam CMS strony to dobrze znany WordPress, który wyróżnia się prostotą obsługi i dużymi możliwościami konfiguracji. Otwierając witrynę, potencjalny klient zobaczy content ubrany w oryginalny design oblany białym tłem oraz czytelny podział na sekcje wraz z ciekawie wkomponowanymi grafikami dzikich zwierząt. Do tego 6-planszowy, automatyczny slider na stronie głównej przedstawiający zalety karmy i promocję na start.

Co ciekawe, rejestrując sklepowe konto, klient otrzyma 10% rabatu na pierwsze zakupy. Serwis www Warszawa został zaprojektowany wg standardu RWD, co zapewnia komfortowe użytkowanie na dowolnym urządzeniu mobilnym. Ponadto, są tu udogodnienia wspierające nawigację jak „pływające menu” i „back to the top button”. Kolejne sekcje to wyczerpujące opisy produktów, moduł bloga oraz formularz zapisu do newslettera. Dwa ostatnie rozwiązania pozwalają odpowiednio na: wzrost zaufania i wyższą pozycję w wyszukiwarce oraz zwiększenie sprzedaży przez budowę bazy mailingowej. Nie zabrakło też integracji z social media (FB).

Jeśli potencjalni nabywcy zapoznają się już z ofertą produktową (czy zestawami), mogą przejść od razu do sklepu internetowego Warszawa, gdzie każda karma posiada wyczerpujący opis składu, składników analitycznych i dawkowania oraz opcję konfiguracji pod względem gramatury czy wielkości chrupka w przypadku karm suchych. Dodanie produktu do koszyka powoduje pojawienie się wysuwanego bara z zawartością koszyka oraz możliwością jego szybkiej edycji bez przechodzenia do podstrony. Każdy produkt można oglądać dzięki galerii wyposażonej w zoom, full screen i opcję udostępniania w social media (FB, Twitter, Pinterest). Jeśli zajdzie potrzeba szybkiego znalezienia danej karmy, wystarczy kliknąć opcję lupy i wpisać pierwsze litery nazwy, a dynamiczna wyszukiwarka (oparta na technologii AJAX) od razu pokaże wyniki zawierające pasujące produkty z ich miniaturkami i cenami.

Procedura transakcyjna jest intuicyjna i skrócona do niezbędnego minimum. W jej trakcie można skorzystać z formularza kodów rabatowych czy uwag do zamówienia, a następnie wybrać np. bezpieczne płatności dzięki integracji z Przelewy24 oraz zdecydować o formie dostawy (Inpost, Poczta Polska, DPD). W celu zadania dodatkowych pytań, warto użyć np. formularza kontaktowego.